werk aan de winkel

A

Anoniem

Guest
goedemorgen allemaal,

Mijn mannetje en ik hadden besloten om deze maand voor de zekerheid gewoon om de dag te klussen. Tot nu toe hebben we dat nog goed volgehouden, haha. We moeten ook nog even volhouden want ik heb mijn nod pas 21 of 28 maart, ligt aan de cyclus die ik deze keer heb.
Toch zou ik niet weten of ik bijvoorbeeld over 3 maanden nog zo enthousiast om de dag zou willen klussen. Het wordt dan toch wel heel erg gepland...
We zijn nu pas in de derde ronde bezig dus het kan nog een hele tijd duren. Toch lees ik ook berichten van mensen die al in de 2de of derde ronde zwanger worden, dus wie weet, het blijft afwachten.
Vorige week met onze buren gepraat....blijkt dat zij al ruim 8 maanden zwanger zijn!!! Het zou natuurlijk wel leuk zijn als wij voor een speelkameraadje zouden zorgen... Dus duimen jullie voor me??
Groetjes kreeftje

Zo...... jullie zijn aardig wat van plan.......... om de dag!
Hahahaaaa................

Veel succes en vooral VEEL PLEZIER!

Tuurlijk duim ik weer voor jullie!

Suus

hoi Kreeftje,

succes met klussen als je het niet 'vol' houdt dan is 3x per week ook voldoend hoor dat vertelde mijn ha.

2 dagen voor je eisprong ben je erg vruchtbaar en als je het de dag van de eisprong ook doet dan zit je ook goed dat vertelde mijn gyn maar ja voorlopig kun je het nog wel aan zo te lezen dus succes!!

groetjes; Chili

Terug
Bovenaan