<p>Hoi allemaal, Wij zijn inmiddels al een tijd bezig met zwanger worden, dit is helaas nog niet gelukt. Na meerdere onderzoeken hebben we het label onverklaarbaar verminderd vruchtbaar gekregen.</p><p>In maart mogen wij gaan starten met IUI. Dit gebeurd met hormonen die ik dan mezelf dagelijks moet toedienen via een injectie. Erg spannend allemaal!</p><p>Nu zit ik nogal in een dilemma.. Ik heb een parttime baan met een vast contract. Afgelopen jaar ben ik alleen voor lange tijd in de ziektewet geweest ivm een depressie wegens ernstige ziekte in directe familie. </p><p>Dit heeft voor veel spanningen gezorgd op de werkvloer, mijn baas is niet altijd even begripvol geweest naar mij toe laat ik het zo stellen. Nu ben ik sinds een aantal weken weer in de opbouw van mijn uren en gaat het gelukkig super goed.</p><p>Maar nu komt het.. ik moet tegen mijn baas gaan vertellen dat ik in maart dit traject in ga en hierdoor misschien ook afwezig kan zijn op bepaalde momenten die niet altijd gepland kunnen worden. </p><p>Ik vind het erg lastig om dit te moeten vertellen, ik begrijp dat het voor mijn werk erg vervelend is dat ik weer afwezig ga zijn. Alleen is het voor mij ook erg lastig en kan ik er niet zoveel aan veranderen op dit moment. Behalve proberen het zo goed mogelijk te plannen waar mogelijk uiteraard! Wegens eerdere ervaringen heb ik het gevoel dat dit gesprek erg lastig gaat worden. </p><p>Iemand met ervaring of tips?? Zou mij enorm kunnen helpen dit gesprek aan te gaan! </p><p>Sorry voor het lange verhaal!! </p><p>Groetjes </p>