Werk,sport,baby,partner en uitrusten.

<p>Hoi,</p><p>Ik werk in de zorg en heb hierdoor wisseldiensten, ik werk 32 uur en ik heb 1 vaste dag vrij, hierdoor wordt er in een kortere week 32 uur geprakt. Onze dochter gaat naar het kdv en oma’s.</p><p>ik wil graag weer het sporten op pakken, maar ik weet gewoon niet hoe en waar ik moet beginnen... </p><p>mijn vriend sport ook, en ik vraag me soms af waar ik de tijd en engerie vandaan moet halen om het te doen en hoe ik het moet combineren. </p><p>Ik heb best een pittige baan, en ben vaak bekaf als ik thuis kom.. </p><p>hoe combineren jullie je baan, kind, vriend/vriendin, vrije tijd en sporten???</p>

Ik ben iets minder gaan werken! Heb nu een contract van 24 uur maar ik werk in de zorg dus uren veranderen nog wel eens. Vorige week een 44 uur gewerkt en dan kom ik ook idd aan heel weinig toe ? Verder zit ik op volleybal en ging ik naar de sportschool maar heb dus de sportschool opgezegd om zo meer tijd thuis te hebben

Regelmaat helpt bij mij. Vast moment om te sporten etc anders komt het er hier ook niet van. En gewoon de tijd nemen. Mijn vriend is hier ook veel gemakkelijker in dan ik

Met mijn werk heb ik niet echt regelmaat, ik heb wisselende diensten ook avonden. 
Misschien zie ik ook wel beren op de weg, vind het gewoon lastig te combineren allemaal..

Probeer het sporten echt te plannen! Ik heb 2 kleintjes en werk 36 uur in 4 dagen. Daarbovenop nog 1 avond bereikbaar zijn voor werk. Mijn man en ik plannen het sporten echt in. Soms is het zelfs zo dat ik thuiskomen van sporten en hij al in sportkleding staat en we wisselen bij de deur. Ik heb sporten echt nodig. Tuurlijk vind ik het ook lastig om pas na 18uur thuis te zijn en om 19uur alweer te gaan sporten, maar word er echt fitter en een leukere moeder van! Daarnaast hebben we de luxe om een crosstrainer op de zolder te hebben. Dus als de kinderen slapen kan dat ook. Dus vooral gaan doen!

Terug
Bovenaan