werk, trillingen en geluid

<p>ik werk als productiemedewerker in een fabriek.  4 avonden in de week nou is het daar zo dat als je zwanger bent je eigenlijk naar een andere afdeling moet vanwege de trillingen en het geluid. maar ik sta vast op een afdeling en de afdeling waar je dan heen moet wil ik echt niet heen. nou lees ik overal over dat de placenta kan loslaten door de trillingen en over stress bij de baby door het geluid. is er iemand die dit heeft meegemaakt? hoe vaak komt het nou eigenlijk echt voor?    </p><p>en is het nou echt zo slecht van mij dat ik denk t KAN loslaten maar t hoeft niet. en of ik de gok zal wagen dat het goed gaat?</p>
 
Ik denk dat ze je niet voor niets overplaatsen als je zwanger bent. Als de placenta los laat, betekent dat dat je kindje in 2 min zal overleden. Ik zou dat risico niet willen nemen als ik jou was. Dus voor een pasr maanden naar de andere afdeling en daar dan maar even volhouden.. 
 
er  is nog een afdeling waar je in principe niet meer mag staan als je zwanger ben. toen ik 8 jaar terug zwanger was van mn jongste mocht dat nog wel.. en heb ik ook mijn hele zwangerschap daar gestaan. is allemaal goed gegaan
 
Dat risico wil je toch niet nemen? Ze zullen goede redenen hebben om je daar weg te halen als het een risico vormt voor je kindje. En wat je zegt dat het bij je laatste kindje goed is gegaan, anekdotisch bewijs is niet betrouwbaar. Met andere woorden: dat het een keer goed gaat zegt niets over de volgende keer. Gewoon niet zo koppig zijn en geen risico's nemen.
 
Ik zou geen risico's nemen, en me er bij neer leggen dat ik dan maar een paar maanden op een minder fijne afdeling moet werken. Als er wel iets gebeurd met je kindje, zul je jezelf dat nooit vergeven!
 
Juist fijn dat je werk daar al aan denkt. De mijne hebben helemaal niets gedaan van wat ze hadden moeten doen. Ik vond het allemaal op het intranet wat ze hadden moeten doen. Helemaal niets van gebeurd! 
 
 
Terug
Bovenaan