werk

A

Anoniem

Guest
Zit met een vraagje hoe jullie hier tegen aan kijken of hoe jullie dat zouden aanpakken. Hopelijk is het niet meer nodig straks, maar ik ben bang van wel. Het volgende;

Mijn leidinggevende weet dat we bezig zijn met zwanger worden en leeft erg met ons mee. Als ik nou weer ongesteld word krijg ik een follikelmeting. De 10e dag van mijn cyclus moet ik dan naar ziekenhuis en dat zal wel meer worden om alles in de gaten te houden. Ik mag dus gewoon onder werktijd van haar en mijn andere leidinggevende, maar ze waarschuwde wel dat mijn collega's vragen zullen stellen als ik elke keer weg ga. Ik zit zelf in de zorg en werk onregelmatig, veel mensen zijn op vakantie, dus dienst ruilen is erg moeilijk, ook omdat ik al vaak moet werken. Zal ik het dan aan een aantal collega's ook vertellen, een paar weten het al, want zolang mijn mond houden vind ik erg moeilijk, maar aan de andere kant weet ik niet of ik daar goed aan doe....
Wat zouden jullie doen? Misschien zie ik wel problemen die er niet zijn hoor of dat ik gewoon zwanger zal zijn, maar ik denk er toch wel over na, eind van de week is mijn nod........of wod........

hoi deez

ik snap wat je bedoeld!!! maar je moet gewoon doen wat je zelf het beste lijkt!!!
maar als je het gewoon verteld is het wel wat makkelijker voor je zelf,dan hoef je niet steeds zo geheimzinnig te doen!!!
maar als je het dan vervelend vind datze er dan steeds naar gaan vragen ,kun je wel gewoon zeggendat je dat liever niet hebt!!!!

mijn collega waar ik altijd mee werk,die weet ook dat wij bezig zijn.
maar pas moesten wij dus ook naar de HA en toen vroeg mijn bazin(4jaar ouder dan mij)
waarom ik heen moest,maar kon dat niet zeggen,was namelijk aan de telefoon,en waaren net klanten in de winkel,maar toen raade ze het zelf ,toen heb ik maar toegegeven,dus zei weet het ook!!!

maar Deez,je moet dus gewoon doen waar jij je het prsttigst bij voeld!!!!

xxxtam80(ronde13)

Ha Deez,

Snap heel goed wat je bedoeld werk ook in de zorg alleen bij mij is het wat anders gegaan!! Ben al zwanger geweest en heb toen 1mei een mk gehad en toen vroeg mijn  hoofd van de afdeling  of iedereen het mocht weten, ik heb toen ja gezegt. Waarom vond dit prettiger dat iedereen er van afwist als ik terug kwam, en dan wordt je ook ontzettend gesteund, das ook erg fijn niet!!!
Maar je kunt er ook voor kiezen om enkele collegas wat te vertellen, het blijft moeilijk, maar de keuze ligt echt bij jouw!!!
Succes meid en duim dat het raak is deze maand!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan