werk

Dames,

een vraag wat niet gepast is op dit forum, maar ik hoop wel dat er iemand een reactie kan geven.
Ik heb een kindje en ben ook zwanger.
Ik heb geen job. Bewust hoor, graag wil ik dagelijks bij de kleines zijn. Wanneer zij met vier jaar naar school gaan pak ik het wel op.
Nu weet ik dat er ook thuiswerk bestaat. Opdrachten die je bij je eigen thuis op de computer kan verrichten. Dat lijkt mij best leuk. Toch een extra'tje qua inkomen en je kan zelf je werkuurtjes bepalen.
Wie heeft hier ervaring mee, heeft zo'n job, kent iemand die dit doet..
Omdat het met grote aandacht onder je neus wordt gebracht in de kranten ed. lijkt een beetje vaag, dus liever eentje die aanbevolen wordt door ervaringen... snappie.

Graag hoor ik het.
Veel geluk en plezier verder met het zwangeren..

groetje..
 
Hai Jaka,

én wat ontzettend jammer dat er dan niemand reageert met geweldige tips!
Het leek mij namenlijk ook wel wat, maar ik vertrouw die advertenties ook niet, succes verder

groet
Plonie
 
Hoi Jaka,

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het geweldig vind dat er nog vrouwen bestaan die thuis willen blijven voor hun kinderen. Ik praat nou wel zo makkelijk maar zelf moet ik ook blijven werken ivm. inkomen. Ik heb altijd geroepen dat ik graag thuis wil blijven. Nou kunnen mijn man en ik ons werk wel goed aanpassen aan een kindje. We hebben voor 1 dag opvang nodig en dat vind ik nog heel netjes. Mijn man kan late diensten nemen als ik vroeg moet werken wat ik erg leuk vind. Op deze manier raakt hij ook heel erg betrokken bij de opvoeding wat ik eigenlijk ook wel heel belangrijk vind. Nu even misschien een oplossing voor je vraag.
Ik zelf heb dus geen ervaringen hiermee maar een vriendin met drie kinderen werkt ook thuis. Ik weet niet of je per se iets administratiefs wil doen maar er zijn meerdere mogelijkheden. Mijn vriendin is namelijk gastouder en dat bevalt haar perfect. Je kan zelf aangeven voor hoeveel dagen je wilt en of je 1 of meerdere kinderen wilt opvangen. Bij ons (den bosch) zit een goed gastouderbedrijf waar het allemaal geod geregeld word voor je. Misschien is het ook iets voor jou????

Ik hoor het wel.

Liefs, Ank
 
Hi Jaka,
ik ben ook gastouder. 1 dag in de week. En dat bevalt me prima! En 't is voor mijn zoontje ook leuk. Dus misschien is dat inderdaad ook een optie voor jou.

Groetjes,
Ellen
 
Terug
Bovenaan