werk

Edith,

Dat is ook erg, een baas die je straks gaat ontslaan. Daar word je niet vrolijk van.

Maar .... het belangrijkste waar we nu aan moeten denken is niet de baas, maar aan ons kind, he!

Misschien kan je straks wel iets met kinderen gaan doen. Je weet nooit wat er op je pad komt.

gr.
 
Tja, vrolijk wordt je er niet van en het is ook niet bepaald motiverend, maar je doet er niks aan. Laatst vroeg mijn baas of ik na mijn verlof nog even kon komen werken totdat het ontslag rond was. Wat denkt ie wel!

Ik heb mijn plannetje al klaar liggen en mijn huidige werkgever komt daar niet in voor. Die vergeet ik per 1/12 17:00 als ik de deur voor het laatst achter me dicht trek.

'Junior' is op dit moment voor ons het belangrijkste en hoe het straks allemaal gaat zien we dan wel.
 
Ik zit nu ook thuis hoor, ik kreeg 2 weken geleden te horen dat mijn contract niet verlengt zou worden, terwijl mij toch echt beloofd was toen ik vertelde dat ik zwanger was ik na de bevalling parttime mocht terug komen. Nou daar ben je dan inderdaad lekker klaar mee. Eigenlijk moet ik nog 2 maanden werken maar daar heb ik echt geen zin in, als hun vervelend kunnen doen nou dan kan ik dat ook
 
Ik heb een half jaar contract en die loopt ook bijna af en mijn baas is heel tevreden over mijn werk, maar hij weet niet of hij mijn coontract verlengd. Mijn contract loopt af in oktober en ben in maart pas uitgerekend. Daar ben je dan ook mooi klaar mee.
 
Tja, aan de ene kant kan ik me voorstellen dat part-timers wat 'lastiger' zijn, maar zo onoverkomelijk is het 'probleem' toch ook niet? Gemakzuchtige zakken zijn het hier bij mij. Ben de enige vrouw tussen 15 mannen, dus dat zegt genoeg.

Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan