Werk!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben nu alweer 26 wk en 2dg zwanger de tijd gaat super snel..Kan ook echt niet wachten op me kleine jongen.!!
Ik was een tijdje werkloos en toen ik voor een uitzendbureau ging werken was ik alweer 10 weken zwanger moest het wel aangeven anders zou ik het voor mezelf alleen maar moeilijk maken. Nou heb ik dat gedaan en werk ik 25 uur per week als administratief medewerkster. Nou de laatste tijden onthoud ik niet meer zoveel en heb ik zoveeel last van me rug.
Alles wat er verkeerd word gedaan geven ze mij de schuld van ik heb al aangegeven dt ik echt niet weet wie die fouten maak maar ik weet 100% zeker dat ik het niet ben. Nou moest ik laatst een copy maken van iets en opbergen heb ik gedaan en moest ik het gister mee verzenden tot mijn grote verbazing was die copy weg en ja hoor wie kreeg de schuld IKKKKKK.
Ik trek het gewoon niet meer me rug me hoofd ik kan zo gewoon niet lekker werken. Zit vanaf vandaag ook thuis.
Ze had me een vast contract beloofd omdat ik nu op uitzendbasis werk maar ik weet dat ze het mij niet gaat geven. Wat moet ik nu doen.??? Ik zat te denken aan een gesprek met haar en dan aangeven hoe ik me voel en dan in de ziektewet thuis blijven en dan zou ze me ontslaan krijg ik gewoon me uitkering kan ik me op andere dingen concenteren. Ben nu ook bezig met een thuis opleiding hartstikke leuk.

Ben gewoon in de war?!!!! Wat zouden jullie doen..?

Sorry voor dit lange verhaal maar word er super verdrietig van.

Liefss...van ons

meid,
het enige wat ik kan zeggen is:
kop op meid

gr samantha

Terug
Bovenaan