werk

A

Anoniem

Guest
ik weet nu ongeveer welke  naam bij welk gezicht hoort en  wie wat voor werk doet door die topic over mama;s
hebben jullie ook een website ofzo waar je op kunt kijken   waar je werkt? hihi
misschien niet interesssant haha maar ik vind het wel leuk om van andere te zien ..

hier werk ik

www.kdv-littleworld.nl

liefs sandra

nou hier de site www.zuidwester.org
De site slaat nergens op, maar ach.
En zolang we nog bestaan dan hé, voor je het weet wordt er op de site ook bezuinigd!

Oh ja locatie PJ Bliekstraat is mijn stekkie

Hoi,

Leuke site hebben jullei Sandra, als ik bij jullie in de buurt had gewoont had ik zeker Tess bij jullie in geschreven.

Hier werk ik www.vanoord.com Ik zit bij de afdeling offshore, in Gorinchem.

Groetjes Nanda

Min werkgever/geldverstrekker is het UWV op het moment, hahaha!

Maar tot mijn ontslag (vandaag 1 jaar en 1 week geleden) werkte ik bij:

www.jjshoes.nl

Op de verkoopbinnendienst, was daar tevens het "monsterpootje" oftewel, ik had maat 37 en moest alle collecties van ook nog andere merken doorpassen. Ze hadden ook schoenen van Mart Visser.Ja, dat is leuk schoenen en laarzen kopen!! Helaas de meeste Mart Visser laarzen en pumps aan mijn schoonzusje moeten geven, kan er niet meer op lopen,, ze waren zoooooooo mooi!

Gr.Marieke

hoi

ik ben huismammie
maar tot vorig jaar november werkte
ik bij www.akg.nl dat is een spuitgiet en
kunstofrecyclingbedrijf
ik werkte op de afdeling hortiproducts en mouldings
in een drieploegenverband later tijdens mijn zwangerschap in
het magazijn

groetjes
Bianca mv Lorenzo

haha, de site van mijn werkgever is niet echt zo spectaculair: this namelijk een gemeente:

www.helmond.nl

Lisenka mv Tessa

Nou Lisenka, die van mij is ook zo'n saaie gemeente:

www.tiel.nl

Groet,
Jacqueline

Ik werk 2 nachten per week bji mensen met een lichamelijke handicap en niet-aangeboren-hersenletsel. (zijn dus door een ongeluk of ziekte gehandicapt geworden)

De website is: www.interaktcontour.nl en dan werk ik op locatie de Catharinahof.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan