Werk?

A

Anoniem

Guest
Hee hallo!
Was wel benieuwd wat voor werk jullie allemaal doen en of jullie met werken ook al merken dat jullie zwanger zijn..
ikzelf werk namelijk in de gehandicaptenzorg, en moet zeggen dat de afgelopen  weken me wel tegenvallen. merk echt al wel dat het werk wat zwaarder begint te worden, en dat ik er ook meer vermoeid van raak. sta wel vaker es een dag alleen, maar vorige week was is echt helemaal total loss na zo'n dag.
ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs Zoë

kan me voorstellen dat het zwaarder voor je is nu! Het is toch een lichamelijk vrij zwaar beroep lijkt me. Ik ben zelf offiice manager en werk elke dag zo'n 8,5 uur. Soms loop ik wat rond hier maar meestal zit ik lekker achter m'n computer  Voor de zwangerschap ideaal, als ik maar geen bekken-problemen krijg. Want dan is zitten funest. Ach,we hopen gewoon dat ik daar geen last van krijg

ik werk op dit moment via pgb. dit is persoonsgebondenbuget.
ik zit in twee gezinnen met een kind, met een verstandelijk en lichamelijkgehadicapt kind
een gezin heeft een meisje van 13 jaar en het andere gezin een jongen van 15 jaar.
rolstoel gebonden.
doe dit nu bij een gezin 5 jaar en bij een gezin 3 jaar.
vroeger werkte ik in een instelling op een autistische groep. met  9 bewoners 5 vrouwen en 4 mannen. waarvan 8 agressief konden worden wat wel eens gebeurde.
tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik hier gestopt met werken. omdat je als je zwanger bent er niet mag werken.

groeten petra

Ik ben tandartsassistente.
Ik  merk dat    ik nu iets meer ruik  en zoals je je kan voorstellen is dat met dit vak niet echt handig.....
Verder niet echt ergens last van.
Wel moet ik goed uitkijken met rontgen foto's maken, ik moet meer afstand houden.

Ik ben 2 dagen in de week gastouder bij mensen thuis. En mijn zoontje mag dan mee, Ideaal!

Ik pas op een jongen van (bijna) 5, meisje van (bijna) 3 en nog een meisje van 14 maanden. Het bevalt me super en ik vind het erg fijn dat Abe zo toch regelmatig in contact komt met andere kinderen. Ik ga alleen wel stoppen na de bevalling en wil misschien 2 of 3 dagen in de week bij ons thuis kinderen opvangen.

groetjeds Malou

hallo,
ik ben gastouder voor 6 kinderen verspreid over de hele week.Kinderen van 1 tot en met 11 jaar.
Heb 4 dagen in de week ook nog een jongetje met ADHD en moet zeggen dat dat erg veel energie kost.Wel een heel lief ventje hoor, en ook vaak erg onbegrepen.
Krijg er ook weer een babytje bij, die net vorige week geboren is.Maar daarentegen heb ik het meisje van 11 straks niet meer, want die gaat naar de middelbare school.
Ik vind het heerlijk...hoor heel vaak om me heen dat mensen er niet aan moeten denken die drukte in huis, maar mij doet het goed.Mijn partner is int. vrachtwagen chauffeur dus die is er heel vaak niet.Maar als hij thuis is en ik heb het huis vol, vlucht hij meestal hahaha
Ik zie wel hoe lang ik het volhou.Mezelf kennende zal het wel een weekje geen kleintjes worden in de kraamweek.Ik geniet van die kids om me heen.Maar ben ook altijd weer blij als ik 's avonds op de bank plof en heerlijk wat voor mezelf kan gaan doen.
Daarom ga ik ook vaak te laat naar bed, gewoon omdat ik wil genieten van mijn eigen tijd.Maar de laatste tijd vind ik 21 uur al heel erg laat.  ben echt moe aan het eind van de dag.
herkent iemand dat?
groetjes

@ jaimie: zeker herkenbaar, kruip hier ook steeds  eerder lekker onder de wol 's avonds. ben dan echt al zo moe.. in het weekend dan ook altijd echt lekker even bijslapen, anders hou ik de week echt niet meer vol :p wordt nog wat :)

hoi,

Ik werk in een gevangenis als bewaarder en draai dagen van 9,5 uur en als je daar een uur reistijd heen en terug bij rekent ben ik al snel 11,5 uur per dag van huis.
In mijn beroep sta je de hele dag, als je even kan zitten zit je alleen tussen de gedetineerden en dat is geen verstandige keuze nu.
Gelukkig heb ik hele lieve collega's die me elke dag de mogelijkheid geven om even bij te tanken want het lange staan wil niet echt en ik ben zooo snel moe...
vanaf 15 december heb ik 3 weken vakantie en waarschijnlijk krijg ik na de vakantie tijdelijk een andere post/functie omdat het dan niet meer verantwoord is op de vleugel....omdat je dan kan gaan zien dat ik zwanger ben en je dus een "zwakke"plek in je team bent.

komt vast wel goed :D

Terug
Bovenaan