Werk

Heb geen werkgever, maar wel een begeleider bij de studie. Hij feliciteerde me en vroeg me of ik al last had van kwaaltjes... dus ik vertel hem dat ik steeds zo moe ben. Nou dat kon niet aan de zwangerschap liggen hoor, niet in zo'n pril stadium. Zal wel aan de tijd van het jaar liggen, want iedereen lijkt wel moe. Stond op het punt om uit m'n stekkertje te gaan maar heb m'n woorden maar ingeslikt onder het motto van; laat maar, het is blijkbaar zo'n typische kerel. Daarbij heeft het kleintje ook niks aan die stresshormonen.

Ik weet nog niet helemaal wanneer ik het ga vertellen. Denk ook met 12 weken. Tenzij er iets doorheen komt waardoor ik het wel moet vertellen (besmettelijke ziekte bij een van de kinderen die schadelijk kan zijn voor ons kindje). Werk op n kinderdagverblijf, vandaar.

Ik heb het vanmorgen verteld!! Pas 7 weken zwanger, maar mijn manager zag me vandaag bleek op 't werk komen. Probeerde het met een smoes 'griepje', maar ze keek me heel indringend aan en ik moest lachen. Ze vindt het super en steunt me compleet. Voordeel dat het een vrouw is, ook een carrierevrouw, maar een geweldige moeder. Precies wat ik ook wil.

Donderdag voortgangsgesprek en dan ga ik aangeven dat ik 4 dagen wil gaan werken....duim aub voor me dat het allemaal kan!!

Als je een relaxte manager/werkgever hebt, iemand die je kan vertrouwen en het niet doorverteld, zou ik het nu al zeggen, scheelt een hoop als je ziekjes bent.

bij mij op het werk weten ze het al (heb 4 collega's)
maar dat komt vooral doordat ik een goede band met mijn bazin/vriendin heb..
hebben zelfs al besproken wanneer ik met zwangersschapsverlof ga, wanneer ik terug kom en hoeveel ik weer ga werken hihi
en het is heeeeerlijk dat ik de hele dag mensen om me heen heb waar ik lekker tegen aan kan zeuren en kletsen over die kleine!!

ik wil het ook wel snel vertellen, maar wacht nog wel even de echo's af

verleden jaar zwanger geweest (alles er op en er aan) maar was zwanger van een leeg vruchtzakje ... dus vandaar... de angst is er een beetje ingeslopen...

maar zou het graag delen.... gelukkig ga ik volgende week beginnen met 4 x 6 ipv 3 x 8 dus kan ik s' middags een beetje bijtanken

Oh miniminiwelp, daar ben ik dus ook zo bang voor, leeg vruchtzakje of iets anders. Daarom wilde ik het eerst niet vertellen. Maarja, straks gaat het mis, heb ik iig wel steun van bepaalde mensen.

Duimen dat de echo goed is!!

Terug
Bovenaan