Werk

Hoi

Ik ben schoonmaakster of netjes gezegd intrieurverzogster. En sinds kort heb ik last van een nieuwe kwaaltje. Heel misselijk worden van vieze luchtjes. Dat is niet handig als je wc's moet schoonmaken. Schild wel dat de wcpot dicht in de buurt zit ;). Komt bekend voor?

Kissies me

Oef, wat lijkt me dat erg! Ik reageer momenteel ook heel erg op luchtjes, heb enorm toegenomen reukvermogen, wat weer voor misselijkheid zorgt, dus herken je verhaal wel. Gelukkig heb ik een baan waar ik daar wat minder last mee heb ( hoewel, ben ouderenpsycholoog en oude mensen hebben soms ook wel een naar luchtje -of eigenlijk zowieso bepaalde mensen )
Maar goed, ik benijd je absoluut niet, word hier thuis al onpasselijk van de hygienische doekjes die op het toilet liggen...)
sterkte, hopelijk wordt het over een paar weken wat minder ( in mijn vorige zwangerschap was dat wel het geval, dus dat hoop ik voor nu ook weer)

Daar begon het bij mij allemaal mee! ;-) Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en wij hebben een medicijn kast staan waar alle medicatie van de cliënten in staan. Ik had mijn eerste dienst weer na de vakantie en ik trek die kast op een gegeven moment open...... Nee.... wat een lucht! Wist eigenlijk nooit echt dat er geur van medicatie af kon komen! ;-) Maar toen wist ik ook nog niet eens dat ik zwanger was. Zo vond ik die zelfde dag het toilet een beetje muffig ruiken, waarna ik meteen de hele plee heb staan boenen met bleek. Later snapte ik waar het door kwam.
Het zal straks allemaal vast wat minder worden, maar je zult weten dat je zwanger bent!;0)

Terug
Bovenaan