\werk

O meiden ff klagen hoor..
Werk nog steeds 32 pw in de verpleging, tot nu toe kon ik het goed doen.
Maar nu zijn we overgegaan op kleinschalig..

Wat dus betekend veel alleen staan op een zware groep weinig op werkhoogte.
Ik begin het gewoon vreselijk zwaar te vinden.
Hoeveel werken jullie nog en wat zijn jullie werkzaamheden.

Verder gaat het met ons meisje goed, laat zich de hele dag wel merken.
\donderdag suikertest en bloedgroep kiddo. Ben benieuwd wat er allemaal uitkomt.
Babykamer zo goed als klaar huisje mooi aan kant.

Groetjes

Ik werk ook in de zorg, gemiddeld 25 u per week
Sta altijd al alleen op een groep van 6.
allemaal verzorging nodig.
dus veel bukken en lopen. daarnaast nog een huishouden, wasjes en koken voor ze.
merkte vorige week dat ik enorm last van mijn rug kreeg en bekken. Lopen doet dan erg zeer.
dus moet echt mijn rust nemen.
ook werk ik met agressie dus dat is ook niet echt bevordelijk voor mijn bekken.
werk nu dus ook niet meer op de groep.
Alles voor de gezondheid van de kleine maar ook voor mijzelf.

dit is mijn eerste maar weet wel wanneer ik moet stoppen en wanneer niet,.

vind het knap dat je nog zo veel werkt in de zorg.
ik zou zeggen doe een stapje terug.

Hier draaien we er ook alles bij was huishouden koken groep van 7.

Ik ben ook zwanger van mijn 1e maar ga echt aan de bel trekken nu. Aankomende zaterdag alweer 28 wk.
En het wordt me gewoon echt te gek de kleine en ik gaan voor.
Het ging goed maar het houdt gewoon op.

Bedankt voor je reactie!!!

He,
Ik ben zwanger van de 3de en werk ook in de zorg,24 uur per week,bij ons is het nog niet kleinschalig,maar wel ook volop werk,werk bij dementerende ouderen.(ook soms met agressie,die mensen probeer ik nu te ontwijken)
ik ben nu bijna 24 weken zwanger en vanaf januari doe ik geen avonddiensten meer,vind te zwaar en vermoeiend worden.verder gaat nog wel,bij de andere 2 tot 36 en 34 weken volgehouden,hoop dat weer lukt maar vind nu wel zwaarder als bij de andere 2.dus we zien wel,anders ga ik voor mezelf en mn kindje
liefs jootje

Ik werk ook nog gewoon, werk in een winkel nog gewoon 37 uur. Net de Sint periode achter de rug dus alle extra uurtjes (zo'n 6 uur voor 3 weken) zijn weer voorbij. Ik denk dat ik dat tot m'n verlof kan volhouden. Stop 5 weken voor de uitgerekende datum.
Maar als dat niet gaat wordt dat aangepast.

Ik werk 40 uur, in de IT. Hele dag zitten is echt funest... de hele dag bezig zijn in de zorg is niets, maar zitten dus ook niet ;)
Ik probeer geregeld koffie te halen om even de benen te strekken, maar ben echt gesloopt na een dag. helemaal omdat er op mijn werk amper wat te doen is (de heren vinden het moeilijk om hun kennis op een vrouw over te dragen lijkt wel..) dus ik zit de hele dag een beetje te bedenken hoe ik de dag kan vullen.
Thuiswerken kan af en toe, maar kan ik geen misbruik van maken natuurlijk. Alhoewel het wel erg fijn is om mijn pc aan te hebben en verder in de babykamer aan het tuttelen te zijn :D

ja hier nog een in kleinschalig wonen met wassen strijken koken etc. ben sinds een week of 4 nu 1 dag minder aan het werken in het weekend. werk 16 per week. gister werkte ik ook avond en was best ff gelede dat ik had gewerkt. en was om tien uur echt op, vraag me ook af hoe khet vol moet houden en de dag erna rol ik helemaal bijna om. nu dus. slaap zowat achter de pc

ik werk vanaf 8 weken 0 uur
werkte 26 uur op een woongroep voor jogneren met lvg en probleemgedrag,onregelematig en met agressie.
maar door mij zwangersschap kon het gelijks al niet meer.
wel 4 uur administratief werk gedaan maar dat is nu ook te veel

als het niet kan kan het niet, en het moet echt wel arbotechnisch geod zijn.
je geeft al aan dat jij veel alleen staat en niets op de goede hoogte

Terug
Bovenaan