werkelijk niet te geloven !!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb al meerdere keren een topic geschreven over onzekerheid zwangerschapstest.
Na 2 curretages in Jan. ( daarna nog wel negatief getest) voel ik me duidelijk zwanger.
Mijn eerste menstruatie kwam na 40 dagen en heb normaal een cyclus van 36 dagen.
Ik heb nu bij dag 27 bruine afscheiding gehad wat 1 dag duurde en vrij weinig was.
Ik heb nu al tig testen gedaan en bij die van het kruidvat en mat care krijg ik midden op de dag een soort van penstreep. Ik heb vanmorgen met ochtendurine getest en vervolgens weer negatief. 4 x dunne penstreep testen en dan bij dezelfde testen ander tijdstip weer negatief is toch erg raar????

Morgen ga ik naar de gynaecoloog want ik word er gewoon depri van en begin zelfs te twijfelen of ik elke keer onzekerheid nog wel wil. Mijn vorige miskramen verliepen dramatisch en op deze manier wordt het idee "zwanger worden"eerder een nachtmerrie.

Jongens wie heeft verlichtende woorden voor mij????

Wat ongelooflijk naar, ik kan me voorstellen dat je hier moedeloos van wordt! Kan je bij de gynaecoloog niet aandringen op een bloedtest? Dan kunnen ze beter  zien of je zwanger bent. Veel sterkte! Ik hoop dat het gewoon eens raak mag zijn voor jou en dat je over 9 maanden een geweldig mooi en gezond kindje in je armen mag houden!

Hoi,

Ik begrijp je gevoel helemaal....

ik zelf ben in november 2006 bevallen van Ninthe* (21wk+5dgn zwangerschap) die een uur na de bevalling is overleden....

in april 2007 heb ik een miskraam gehad...

in augustus 2007 werd ik niet ongesteld, ik dacht werkelijk zwanger te zijn, had op mijn manier symtomen....heb 4x getest, verschillende merken, wel allen met ochtenurine....1 was negatief, 3 heeeeeeeeel licht positief, wat je zegt een pennenstreep....

Ik bellen met de gyn, hij keek naar de testen en zei "voor mij zijn ze negatief" , maar ik laat je bloedprikken....helaas niet zwanger....
Nou daar zat ik dan, waarom werd ik dan niet ongesteld????
Als ik 4 weken daarna nog niet ongesteld was en niet positief teste moest ik terugkomen....1 dag kreeg ik bruinslijm verlies....
30 september 2007....5 weken na het bruinslijm verlies....ik testen...binnen een paar seconden een dikke blauwe tweede streep....ZWANGER!!!!

Op de echo zagen ze dat ik een dikke week langer zwanger was dan we dachten, dat bruin-slijm kan van een innesteling geweest zijn...en nu?
Ik ben 32wk+3dgn zwanger van een gezond meisje!!!

ik begrijp je wanhoop, je hebt geen vertrouwen meer in je lichaam, je hou vast is weg....dus ik raad je aan om een bloedtest te vragen....

Liefs Randy
mama van Ninthe* en 32wk+3dgn zwanger

Terug
Bovenaan