werken,blehhh!!

hallo allemaal...

Ik moet vrijdag weer werken(voor het eerst na verlof) en heb nog niet echt veel zin!
Ik laat Lianne veilig bij oma achter,maar heb toch het idee dat ik zelf het beste voor haar kan zorgen,zelfs papa kan daar niet aan tippen.....ook al doet papa het erg goed hoor,daar niet van! maar ik ben toch normaal gesproken het meest bij haar en ken haar daardoor toch het beste denk ik.Ik vind het gewoon erg moeilijk om haar uit handen te geven en ga haar ontzettend missen,want het is zo'n schatje!

gelukkig heb ik september de hele maand alweer vrij,vakantie!
moeten jullie al weer werken? en hoe doen jullie het met oppas enzo.

liefs Marjolein(mama lianne,bijna 11 week oud.)

Beste Mayotje,

Zelf sta ik hier heel anders in, ik ga pas eind september weer (fulltime) a/h werk en heb er veel zin in. Ik ben gek op mijn zoontje  EN tegelijkertijd kijk ik er ook naar uit om weer aan de slag te gaan. Kindje is in goede handen op het KDV, dat weet ik zeker. En na maanden in de luiers/voedingen te hebben gezeten, is het ook fijn om iets anders te doen. Maar nogmaals, zo kijk ik hier tegenaan!

Sterkte met het werken!

ik moet ook over een week of 2 weer aan de bak.pff ik denk dat ik er gewoon nog een paar dagen vrij achter plak. ook mijn kleintje breng ik bij mijn moeder, ik ga 4 ochtenden werken. ik heb gelukkig een superbaas, dus mag mijn uren min of meer zelf indelen ... maar toch. het zal niet mevallen. succes meiden...

Wat gaat de tijd snel voorbij he !

IK heb nog tot volgende week verlof en dan heb ik 2 weken vakantie. 20 aug is mijn eerste werkdag. Ik werk 3 dagen in de week en al de 3 dagen zijn de kinderen (heb ook  nog een zoontje van 3) bij familie.

Ik vind het wel weer lekker om aan het werk te gaan hoor, ik zou geen hele dagen thuis kunnen zijn. Lekker onder de mensen en ff wat anders dan luiers verschonen en flesjes geven! Ik vind de dagen dat ik dan thuis ben wel heerlijk hoor en geniet ik optimaal van mijn schatjes!

Succes allemaal...

Gr van Danielle mv
Jason 01-07-04
Felicity 23-05-07

Hai,

Ik kan me je gevoel ZOOO goed voorstellen. Ik heb nog even verlof want Mette is pas 4 weken maar ik moet er echt niet aan denken om haar uit handen te geven. Ik zie mijn moeder of man dan tuttelen met haar en dat doen ze in principe prima natuurlijk maar ik denk dan altijd aan haar te zien dat het anders moet want tja ik ken haar het beste en dan denk je toch ojee en dan ben ik er niet en snappen ze haar dan wel die arme schat.... Maargoed daar schijn je vanzelf overheen te komen en werken schijnt dan ook wel weer erg leuk te zijn.
Ik ga straks 3 dagen werken. Mijn man gaat 4 dagen werken dus past 1 dag op Mette. De overige 2 dagen gaat ze naar oma. Ik moet er eerlijk gezegd ook echt niet aan denken dat ik haar op een kdv achter moet laten als ze nog zo jong is. Misschien over een jaartje omdat het dan leuk wordt voor haar ivm het spelen met andere kindjes maar eerder zeker niet!

gr.Ing

Ik heb van de week ook alweer gewerkt!
Nou morgen weer en dan zit de eerste werkweek er weer op!
Ik moet zeggen dat ik er wel veel zin in had.
Heb totaal een half jaar thuis gezeten ivm bekkenistabiliteit en toen kon ik vrijwel niets meer doen, dus was blij dat ik weer wat kon doen hahaha.

Meiden..voor iedereen die snel weer moet werken...heel veel plezier en succes !!

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Ik mag volgende week zaterdag weer aan het werk, Ik heb er weer veel zin in, het zal moeilijk zijn, maar het gaat wel lukken met de oppas!

Groetjes
Angel (8 mei mama geworden van Jesse)

Terug
Bovenaan