Werken en borstvoeding?

Zijn er meer mama's die werken en borstvoeding combineren? Hoe gaat het bij jullie?

Ik ben na 10 weken weer begonnen met werken en tot nu toe heb ik steeds gekolfd. Dat gaat prima op het werk. Inmiddels ligt mijn vriezer aardig vol.
Maar helaas wil zoon lief niet uit een flesje drinken. We hebben alle tips van het consultatiebureau inmiddels gehad, allerlei flesjes, speentje, houdingen, t-shirts, knuffels etc.

Gelukkig groeit ie als kool en is hij toch tevreden, dus het is niet ernstig. Maar ik ben benieuwd hoe het anderen vergaat!

Hallo!

Ik werk niet, dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar hier ook een mega flessenweigeraar! Ook alles al geprobeerd.
Hoe doe jij dat nu dan als je werkt met het voeden????

Groetjes

Hoi
Ik wek ook niet hier geen ervaring .het lijkt me erg moeilijk werken en borstvoeding en kolfen .ik probeer soms ook een fles te geven maar gaat niet .ze zijn slim kinderen en vinden mama borst de beste !!
groeten
Huda

hoi hoi!!

Hier ook een mama die bv geeft en werkt!
Werk best veel 3 1/2 dag en zoonlief drinkt om de 3 1/2 uur dus moet aardig wat kolven op het werk! Ook bij ons gaat het prima en Simon drinkt zijn flesjes ( 180cc) bijna altijd leeg.
Heb je al geprobeert de voeding te lepelen??
Duurt natuurlijk een stuk langer, maar dan krijgt hij zijn voedingen wel binnen.
Vervelend hoor! Hoop dat het snel beter gaat!

groetjes Mirjam

Haai haai, bedankt voor de reacties!

Flesjes geven blijft een probleem, ik denk niet dat dat nog helemaal goed gaat komen. Wel gaat het íets beter, hij heeft in een dag oppassen van 8-6 uiteindelijk toch 1 keer gedronken (ongeveer 120ml). Dat is al heel wat.

Gelukkig hebben we nu net vakantie gehad (ruim 4 weken), dus het is niet nodig geweest. En inmiddels zijn we begonnen met bijvoeden, dus we hopen maar dat dat beter werkt bij oma en andere oppas. Eten vindt ie namelijk reuzeleuk.

Terug
Bovenaan