Werken en borstvoedingbaby

<p>Hey</p><p>Over 2 weken ga ik terug halve dagen werken. Zal zo'n 5.5 uur per dag verwijderd zijn van hem. Borstvoeding gecombineerd met vaste voeding verloopt prima. Het zal enkel een probleem zijn wanneer hij moe is aangezien hij alleen aan mijn borst wil slapen. Tut weigert hij en oma kan hem onmogelijk in slaap wiegen. Iemand hier ervaring mee of tips?</p>

Ik raad je het boek ‘baby in droomritme’ aab, van stephanie lampe. Ze geeft houvast en tips om je kindje zelf in slaap te laten vallen, zonder huilen. Het boek leest heel makkelijk, erg fijn. Ik weet dat er op het forum heel veel mamas dit boek ook gebruiken & dat het echt goed werkt! ?

Ik raad je het boek ‘baby in droomritme’ aab, van stephanie lampe. Ze geeft houvast en tips om je kindje zelf in slaap te laten vallen, zonder huilen. Het boek leest heel makkelijk, erg fijn. Ik weet dat er op het forum heel veel mamas dit boek ook gebruiken & dat het echt goed werkt! ?

Hoi,
Misschien kun je proberen om met een knuffeltje te slapen zo dat jou geur er aan zit en dan in de 2 weken die je nog hebt daarmee in slaap te laten vallen. En hoe moeilijk het ook is het is ook een stukje loslaten en accepteren dat het bij oma anders zal gaan dan bij jou zelf. En dat is niet makkelijk i know. En vertrouw erop dat het goed komt. Veel succes strakjes 

In het boek Slaap! Van susanne willekes staat ook heel veel over negatieve slaapassociaties en hoe die te doorbreken. Ik zou er snel mee aan de slag gaan! Die negatieve slaapassociatie is hier alleen meer meer verankert geraakt en werden de nachten ook erg zwaar. Het doorbreken ervan lukt al met 2 weken in de meeste gevallen. 

Terug
Bovenaan