werken en de kleine

Als het goed is zijn de meesten van ons alweer een tijdje aan het werk. Sommigen zitten nog in de ziektewet ivm lichamelijke ongemakken maar ben toch wel heel nieuwsgierig hoe jullie het allemaal doen.

Ik merk dat ik op werk veel word tegen gewerkt door mijn collega's. Veel willen of kunnen niet ruilen en een TL die niet graag wilt helpen met de planning. Mijn vriend en ik werken beiden onregelmatig dus dat maakt de opvang allemaal wel lastig.

Zoals nu zitten we allebei in de nacht, geen een collega die wilt ruilen dus ben ik afhankelijk van fam of ze op de kleine willen passen.
Ik heb sollicitatiebrieven de deur uit gedaan want begin het nu aardig zat te worden!

Als het toch is kon zou ik lekker thuis moederen maar ja tegenwoordig is alles zo duur!!!

Hoi marloes,
Wat vervelend dat je zo wordt tegengewerkt. Ik kan me goed voorstellen dat je naar wat anders gaat zoeken.

Ik ben zelf van 40 uur naar 24 uur gegaan. De kleine gaat 2 dagen naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar mijn schoonmoeder. Vooralsnog heb ik geen dagen moeten ruilen of iets dergelijks, maar als mijn collega's geen plannen hebben zouden zij ergelukkig geen problemen mee hebben om te ruilen.

Ik hoop voor je dat je snel wat vindt waar ze wel met je meedenken

Joh t kan nog erger hoor...ik had tijdens mijn zwangerschap al t idee dat ik eruit zou worden gewerkt...en ja hoor, zit nu midden in een juridische strijd op dit moment en weer werkeloos thuis..

dus ik ben ook hard op zoek naar een andere baan...

pfff moet niet gekker worden in dit land, eerst aanmoedigen om vooral door te gaan met de vruchtbaarheidsbehandelingen en vanaf t moment dat ik zwanger was me compleet afmaken...

Terug
Bovenaan