Nou Uitendelijk heb ik me eigen ziek gemeld op advies van de verloskundige. Want de manager belde mij en de verloskundige niet terug. Nu heeft nadat ik me eigen ziek heb gemeld de manager wel gebeld. Ze was het er niet mee eens dat ik me eigen ziek had gemeld. Nu wil ze dat ik voor 24 uur vervangend werk ga goen. ik werkte tot gister 16 uur per week maar mijn contract is voor 24 uur. Nu heb ik gezegd dat ik daar niet mee eens ben. De verloskundige zei ook dat als ik vervangend werk krijg ik eerst moest overleggen met hem. Dat heb ik ook gezegd tegen de manager alleen nu kwam zij met het verhaal dat ze daar niet naar mag luisteren en dat ik daarvoor naar de verzuimconsulente moes en naar de arboarts. Terwijl ze vorige week nog wel naar de verloskundige luisterde dat ik lichtere clienten moes gaan helpen? Ik snap het allemaal niet meer zo goed. Nu zei ze ineens dat ze niet naar de huisarts of de verloskundige mag luisteren. Ik zei toen dat ik het raar vond dat dat zo bij ons ging en dat ze er nu ineens mee kwam. In andere zorginstellingen is dat niet zo. Maar daarover wilde ze niet in discussie gaan.
Ik moet op 27 april naar de arboarts. en tot die tijd hoop ik thuis te zitten. even bijkomen van heel dit gezeik. de Verloskundige gaf me groot gelijk. Hij snapt er ook allemaal niks van waarom ze zo doen.
Ze zijn me heel hard aan het wegjagen daar. En ik ben ook niet van plan om daar nog lang te blijven werken. Maar ik moet eerst een andere baan hebben want we hebben net een huis gekocht.
Sorry hoor ik moes dit echt even kwijt.
Ik moet op 27 april naar de arboarts. en tot die tijd hoop ik thuis te zitten. even bijkomen van heel dit gezeik. de Verloskundige gaf me groot gelijk. Hij snapt er ook allemaal niks van waarom ze zo doen.
Ze zijn me heel hard aan het wegjagen daar. En ik ben ook niet van plan om daar nog lang te blijven werken. Maar ik moet eerst een andere baan hebben want we hebben net een huis gekocht.
Sorry hoor ik moes dit echt even kwijt.