Op het moment ben ik 21 weken zwanger. en ik werk in de thuiszorg als verzorgende IG. dat is best wel zwaar werk. Doordat mijn buik steeds dikker wordt en mijn bekken sneller pijn doet heb ik bij de manager aangegeven dat ik het werken in de zorg niet meer aankan omdat ik veel moet bukken. Maar wel andere taken wil gaan doen. Maar daar wil ze niet naar luisteren. Ik wordt hier erg verdrietig van. Mijn lichaam kan het niet meer aan. Ik wil wel werken maar het gaat niet meer. Alleen dat gelooft de Manager niet. Nu heb ik op 27 april een afspraak bij de arboarts die helaas niet naar voren geschoven kan worden. tot die tijd MOET ik van de manager door blijven werken.
Ik voel me gestraft omdat ik zwanger ben. zo is het zwanger zijn helemaal niet leuk.
En dit is overigens niet de eerste keer dat er problemen zijn met de manager. zo'n 2 maanden geleden had ik het ook.
Ik zit nu te wachten tot de verloskundige terug belt. die weten ervan dat ze op het werk moeilijk kunnen doen. Ik hoop dat zij iets voor mij kunnen betekenen.
Me ziek melden heeft helemaal geen zin want ze plannen me toch in.
Op het moment zit ik er helemaal doorheen en wil t liefst de hele dag wel huilen.
Ik voel me gestraft omdat ik zwanger ben. zo is het zwanger zijn helemaal niet leuk.
En dit is overigens niet de eerste keer dat er problemen zijn met de manager. zo'n 2 maanden geleden had ik het ook.
Ik zit nu te wachten tot de verloskundige terug belt. die weten ervan dat ze op het werk moeilijk kunnen doen. Ik hoop dat zij iets voor mij kunnen betekenen.
Me ziek melden heeft helemaal geen zin want ze plannen me toch in.
Op het moment zit ik er helemaal doorheen en wil t liefst de hele dag wel huilen.