werken in de thuiszorg

Op het moment ben ik 21 weken zwanger. en ik werk in de thuiszorg als verzorgende IG. dat is best wel zwaar werk. Doordat mijn buik steeds dikker wordt en mijn bekken sneller pijn doet heb ik bij de manager aangegeven dat ik het werken in de zorg niet meer aankan omdat ik veel moet bukken. Maar wel andere taken wil gaan doen. Maar daar wil ze niet naar luisteren. Ik wordt hier erg verdrietig van. Mijn lichaam kan het niet meer aan. Ik wil wel werken maar het gaat niet meer. Alleen dat gelooft de Manager niet. Nu heb ik op 27 april een afspraak bij de arboarts die helaas niet naar voren geschoven kan worden. tot die tijd MOET ik van de manager door blijven werken.
Ik voel me gestraft omdat ik zwanger ben. zo is het zwanger zijn helemaal niet leuk.
En dit is overigens niet de eerste keer dat er problemen zijn met de manager. zo'n 2 maanden geleden had ik het ook.
Ik zit nu te wachten tot de verloskundige terug belt. die weten ervan dat ze op het werk moeilijk kunnen doen. Ik hoop dat zij iets voor mij kunnen betekenen.
Me ziek melden heeft helemaal geen zin want ze plannen me toch in.

Op het moment zit ik er helemaal doorheen en wil t liefst de hele dag wel huilen.
 
Hallo Vlinder,
Wat een ontzettend vervelende situatie zeg... Pffff.... Ik kan me voorstellen dat je hier heel verdrietig van wordt. Kun je je niet even een tijdje ziek melden? Je schrijft dat ze je dan toch inplannen, maar dat kan toch niet? Wat gebeurt er als je dan gewoon niet komt?
 
Hey Wat een vervelende situatie zeg. Kan me voorstellen dat je er erg verdrietig van wordt.
Jammer dat je pas zo laat bij de arbo terecht kan, was een telefonische afspraak ook niet mogelijk?
Enne als jij ziek bent kunnen ze inplannen wat ze willen maar ziek is ziek!
Denk aan jezelf! jij en je kindje zijn het belangrijkste!
 
de meiden zeggen het antwoord al! ziek is ziek hoor! dan mogen ze je niet zomaar inplannen! dat is gewoon bizar als ze dat doen! Jij bent belangrijker dan zij!