werken in de zorg en kind naar school

Hallo allemaal

Ik ben moeder van 2 kids, Lieke (bijna 3) en Luuk (17 maanden). Volgend jaar gaat Lieke naar school, nu is het zo dat ik werk in de zorg en mijn man al om 6 uur de deur uit gaat. Het komt er dus op neer dat ik de kids straks naar school moet brengen. Als ik om 7.00 uur moeten beginnen is er dus een gat van 1 1/2 uur. De school begint immers pas om 8.30 uur. Onze gastouder geeft aan de kinderen eventueel wel te willen ophalen maar niet 's ochtends te willen brengen. Er komen namelijk meer kinderen bij haar en die komen ook rond 8.00 uur/ 8.30 uur.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/ hadden en hoe lossen jullie dit op?

Groetjes Linda

 
De voorschoolse opvang begint hier om half 8. Er is ook verlengde opvang mogelijk vanaf 7 uur. Maar dat is voor jou nog te vroeg.
Ik denk dat je eens moet kijken hoe het zit met bso instellingen bij jou in de buurt, misschien dat er een is die vanaf half 7 opvangt. Al is dat wel heeel lang opvang voor school. Je kan ook kijken of er een andere gast ouder is die wel al zo vroeg wil beginnen.
 
De voorschoolse opvang begint hier om half 8. Er is ook verlengde opvang mogelijk vanaf 7 uur. Maar dat is voor jou nog te vroeg.
Ik denk dat je eens moet kijken hoe het zit met bso instellingen bij jou in de buurt, misschien dat er een is die vanaf half 7 opvangt. Al is dat wel heeel lang opvang voor school. Je kan ook kijken of er een andere gast ouder is die wel al zo vroeg wil beginnen.
 
Bedankt voor je reactie

Ik ga inderdaad kijken of er iemand is bij wie ik de kids om 6.45 uur kan brengen en die dan de kids naar school wil brengen.
Zijn er nog mensen met andere opties.
 
Bedankt voor je reactie

Ik ga inderdaad kijken of er iemand is bij wie ik de kids om 6.45 uur kan brengen en die dan de kids naar school wil brengen.
Zijn er nog mensen met andere opties.
 
Terug
Bovenaan