werken jullie en wil je na de bevalling ook werken

hoi even een vraag, ik werk nu 20 uur in de week, hoeveel uur werken jullie, en blijf je met de kleine werken en hoe regel je de opvang voor je kindje, ik heb nl al 3 kinderen, die allemaal op school zitten, maar met een kleintje heb je toch opvang nodig, aangezien de opvang kosten steeds duurder worden, weten jullie al wat je gaat doen als de kleine er is!

liefs,

ik werk met 3 kinderen 16 uur in de week alleen avonden. maar heb zoiets van denk na mijn verlof dat ik weer oproepkracht word. heb w.s geen oppas meer voor 4 en dan word het niks natuurlijk. tenzij ze zeggen ga maar naar 8 uur dan wil ker nog wel over denken.

Ik werk nu 20 tot 32 uur in de zorg. ik wil er zelf zijn voor ons kindje en denk er serieus over na om straks zelf gastouder te worden. ik heb al vaker met kinderen gewerkt en vind het heerlijk. ik wil niet alleen maar thuis zitten en niet werken, dit is een mooie combinatie.

Ik wil gewoon blijven werken, van 37 uur naar 29 uur in de week. Ik heb er ook over nagedacht om zelf gastouder te worden. Dat wil ik gaan uitzoeken in m'n verlof.
Tis trouwens m'n eerste kindje.

Liefs

Ik werk nu 40 uur en zal dit ook na de bevalling weer doen. 2 dagen de oma's 2 dagen opvang en 1 dag thuiswerken. Ik weet anders niet hoe we het financieel moeten redden.

Ja je moet wel een speciale opleiding hebben of helpende niveau 2. daarnaast moet je kinderreanimatie hebben. dat is alles:). ik heb het allemaal nagevraagd bij het gastouderbureau hier in de buurt.

Terug
Bovenaan