werken,leren en opvoeden pff valt niet mee

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
hier even weer een woordje van mij.met indy gaat het heel goed,ze is een hele vrolijke meid en ze groeit goed.
helaas kan ik er nu niet echt veel van genieten want ben gewoon erg druk.
jullie weten dat mijn man epilepsie heeft en wij daardoor veel minder zijn gaan verdienen.
hij krijgt gewoon geen baan omdat hij gemiddeld elke dag wel een aanval heeft.
nu ben ik dus weer aan het leren voor beveiliger,dus ik moet woensdagavond en zaterdag de hele dag naar school,daarnaast heb ik op de maandag,dinsdag en vrijdag oppaskids in de leeftijd,3 ,2 en een jongetje van 7maand,en op donderdagmorgen heb ik een werkhuisje.heb dus best een hele druke week.maar soms ben ik het een beetje zat,maar dat zullen meer meiden wel hebben denk ik.
heb het gevoel dat ik me zelf soms voorbij ren en kom tijd tekort.gelukkig lijden de kids erniet onder en dat is het belangerijkste niet dan.
nou ff een klaagzang van mij,sorry.
liefs sil(mama van 6kids)

Hoi Sil,

Jeetje 6 kids en nog een studie en werk. Geen wonder dat je het zo druk hebt. Dacht dat ik mezelf al voorbij aan het rennen was met1 kind en 4 dagen werken. Maar dan heb ik een makkie. Maarre af en toe eeen beetje klagen moet kunnen... Doen we allemaal wel eens..... Gelukkig zijn er ook zoveel leuke dingen aan de kinderen, hoop dat je daar af en toe wel even voor stil kan blijven staan....
Mijn mooiste moment van de dag is om 6 uur 's ochtends. Gewekt worden door een vrolijk kletsend mannetje, dan kan mijn dag eigenlijk niet meer stuk (helaas vergeet ik dit soms in de loop van de dag wel eens).....

groeten, Kabo....

Hoi Sil,

Je hebt groot gelijk om hier even je hart te luchten, want ik zie het niet als klagen. Het is me niet niks 6 kinderen, leren, werken en een man op zoek naar werk maar worden gediscrimineerd vanwege zijn epilepsie. Ik heb wel bewondering voor je!
Voor mij word het werken, de gebroken nachten en het huishouden ook wel eens te veel, maar als ik dit lees mag ik niet klagen....

Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je man een goede werkgever zal vinden, dat hebben jullie wel verdiend.

Groetjes andere Sil

Petje af! Vind ook dat het af en toe best vermoeiend is, maar ik mag beslist niet klagen en heb grote bewondering.... Hoop dat je man ook een fijne baan mag vinden.

Succes!!!

jemig 6 kids dat zijn al 3 fulltime banen ofzo

maar je man krijgt toch een uitkering neem ik aan, kan hij niet thuisblijven met de kids en dat jij dan fulltime gaat werken (of doe je nu al zoiets kan ik niet helemaal uit je verhaal halen of ik ben te moe om het te zien hihi)
of kan dat juist niet omdat het onveilig is om een aanval te krijgen als je met kids alleen bent..

Maar hoelang heeft ie die epilepsie dan al ??

hoi hoi
ja mijn man krijgt een ziektewet uitkering maar die is 600eur minder als zijn normale loon.
en voor ons is 600eur heel erg veel vandaar dat ik nu heel veel dingen doe.
ik durf mijn man nu nog niet alleen te laten want hij heeft net weer nieuwe medicijnen.
hij heeft nu 2 jaar epilepsie en ze zijn nog steeds aan het kijken welke medicijnen goed aanslaan.
mocht het zo zijn dat de medicijnen   goed aanslaan ga ik fulltime aan het werk als beveiliger(als ik slaag dan he).
liefs sil

Terug
Bovenaan