Werken/misselijkheid en bruin bloed verlies

Hallo,

Sinds vanochtend weer bruin bloed verlies, ben nu 9 weken en 3 dagen, ik heb een hematoom een soort blauwe plek bij me baarmoeder dus het zou goed kunnen dat ik daarom oud bloed verlies, toch maak je je altijd weer zorgen als je dat ziet, echt vrolijk word ik er idd niet van. 8 feb weer een echo dus even wachten nog!

Ik ben ik het weekend eigenlijk nooit misselijk, maar zodra die werkweek weer begint en ik kom hier op mijn werk voel ik me toch nooit zo lekker, gevoel dat ik moet overgeven maar het komt maar niet.

Hebben jullie in het weekend ook minder klachten of heb ik gewoon nu al behoefte aan verlof hahaha?

Liefs,

Ik ben vooral heel moe. En als ik moet werken, moet ik natuurlijk vroeg opstaan en dingen doen (werken heet dat dus). Ik vind de werkdagen dan wel lang eigenlijk. In het weekend en op mijn vrije dag (iedere maandag),blijf ik lekker liggen en ´s middags val ik vaak in slaap op de bank. Dus op werkdagen heb ik natuurlijk wel meer last van mijn vermoeidheid.

Hoi

Het zou best kunnen komen dat je je in het weekend beter voelt omdat je niks moet.. je kan rustig aan doen alles op je eigen tempo en waar je zin in hebt. Ik denk dat dat iets geestelijks is..
En ja als je dan een hele dag gewerkt hebt ben je moe. Dat is niet zo gek want er gebeurd van alles in je lichaam. Ik merk zelf altijd dat ik rond 3 a 4uur een dip krijg. Maar ik wil er niet aan toe geven want anders red ik het straks niet meer op het werk als mijn lichaam er (op mijn vrije dagen) aan went om een middagtukkie te doen.

Ik denk dat je moet proberen je gedachte te verzetten.. want je kunt jezelf ook ziek denken/praten..

Succes, Liefs

Hoi,

Bij mij maakt het niet uit of het weekend of door de week is.
Zaterdag en zondag lag ik om half 9 al op mijn bedje :-(

Vanmorgen heb ik me ziek gemeld, omdat het niet gaat. Ik heb film gekeken en toen dacht ik het gaat wel weer een beetje, alleen toen ging ik net de honden uitlaten en ik ben gelijk weer op :-(

ik ben op t moment al twee weken in de ziektewet...ben heel erg moe, na alles wat k at zat ik tegen t overgeven aan, begin nu {spier}buikpijn te voelen als ik me inspan...
Er is ontzettend veel gezeik geweest en mijn contract wordt per Maart niet verlengd...heb nu beetje zoiets van, zolang ik me nie top voel, ga ik niet aant werk...vind "ons" nu belangrijker...

Merk wel dat na een rondje wandelen met de hond ik idd iets fitter ben...
Gisteren na t eten bij me ouders {eten moet je toch he} had k echt zeer onderin me buik...hele tijd in een houding gezeten en dan lijkt t net of ik heel veel buikspieroefeningen heb gedaan...

Fijn om jullie reacties te horen! Ik ben ook echt dood op! Ook in het weekend ga ik rond 9 uur naar mijn bedje hoor, en doe meestal ook nog een dutje rond een uur of 3! Heerlijk

Alleen heb ik het hele weekend geen last gehad van dat is misselijk was en nu vandaag weer wel! Misschien hangen er hier ook wel andere geurtjes en de hele dag naar me computerscherm straren zal er ook wel niet echt bij helpen!

Mja we moeten nog even door dus we gaan maar gewoon door!

Liefs

@ Mell1979
Het is balen dat je contract niet verlengt word maar je kan het ook positief zien. Als jij vanuit de ziektewet naar een uitkering gaat ontvang jij gewoon 100% salaris en hoef je niet te solliciteren omdat je zwanger bent, dus toch nergens aangenomen word. (dit heeft een oude collega van mij nml ook gehad)

Mijn contract loopt ook tot half maart. Ik kan pas eind februari vertellen dat ik zwanger ben omdat we dan pas de termijnecho krijgen. Mijn contract gaat wel verlengt worden maar ik hoop (misschien heel slecht van mij) dat als ik vertel dat ik zwanger ben dat dat niet het geval is. Ik werk in een klein eenmanszaakje dus dat is gewoon heel vervelend voor mijn baas. Dan krijg ik een uitkering van 70% mits ik me ziekmeld (dan word het misschien 100%, dat hangt er weer vanaf of je ziektebeeld met je zwangerschap te maken heeft). En dat vinden mijn vriend en ik ook prima daar kunnen we het ook mee redden. Als ik niet meer werk vallen er namelijk een aantal andere kosten voor ons weg waarmee dat dan weer gecompenseerd word.
En het lijkt ons beide heerlijk als ik lekker mijn hele zwangerschap thuis ben en rustig aan kan doen!

Liefs

ohw dat wist ik niet Renate...k zal me ook melden bij t uwv enzo...kijken wat ik dan te horen krijg...
Maar thnx voor de tip...

Lullig gezegt, vind ik het ook helemaal niet erg :D
Ben normaal echt geen type dat ziekmeld als t ff tegenzit...maarjah...zoals k al zei...nu gaan "wij" ff voor...

Kan je dat niet tegen je baas zeggen dan, maarjah...of hij zit te wachten op nieuw personeel...
Duim voor je mee dat je "geluk" heb...

ciaoo...

Terug
Bovenaan