Werken/misselijkheid en bruin bloed verlies

Hallo,

Sinds vanochtend weer bruin bloed verlies, ben nu 9 weken en 3 dagen, ik heb een hematoom een soort blauwe plek bij me baarmoeder dus het zou goed kunnen dat ik daarom oud bloed verlies, toch maak je je altijd weer zorgen als je dat ziet, echt vrolijk word ik er idd niet van. 8 feb weer een echo dus even wachten nog!

Ik ben ik het weekend eigenlijk nooit misselijk, maar zodra die werkweek weer begint en ik kom hier op mijn werk voel ik me toch nooit zo lekker, gevoel dat ik moet overgeven maar het komt maar niet.

Hebben jullie in het weekend ook minder klachten of heb ik gewoon nu al behoefte aan verlof hahaha?

Liefs,

Ik zou de vk hier over bellen. De kans is.erg groot dat het komt door de hematoom maar als jij je hier zorgen over maakt dat is niet goed voor jou en je ukkie.

Ja nu is het weer weg, ik kijk het eerst wel even aan! Mocht het erger worden bel ik wel even! Nu zal ik toch te horen krijgen dat waarschijnlijk daar door komt! Ik vind het hele zwanger zijn zo spannend het is de eerste keer en kan het ook even niet meer uit me hoofd zetten! Denk over alles na en bij elk dingetje denk ik auto komt dat door de zwangerschap ? Maja vind het wel super leuk!

Hey meid,

Volgens mij hoort het sowieso bij zwanger zijn (vooral die eerste periode, als je nog niets voelt) dat je onzeker bent/ je onzeker voelt over een hoop dingen.

Ik sluit me wel aan bij Jasch: als je je onzeker voelt over dit bloedverlies zou ik de verloskundige bellen. Stress is namelijk niet goed voor je kindje, en soms is het ook gewoon fijn om even bevestiging te krijgen.

Liefs,

T

Hi Sabrina (van het Vellesan?) :)
Heb je je dagen al eens naast elkaar gehouden wat betreft tijdindeling, als ik rustig wakker kan worden is het heel anders dan als ik vroeg op moet... Een hormoonding?!
Als je rustig wakker wordt, rustig eet en dus minder energie verbruikt dan wanneer je meteen moet knallen, heeft je maag wat tijd om 'wakker te worden'
Alhoewel dat bij iedereen anders is... :)

Terug
Bovenaan