Werken

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik had eigenlijk een vraag, hoe denken jullie over moeders die beslissen de 1e 4 jaren van hun kind thuis te blijven en dat de man alleen werkt?
Zelf zie ik mezelf dat namelijk wel doen, lekker thuis blijven voor de kindjes en voor je man zorgen als ie thuiskomt enz...
Of ben ik nu erg ouderwets?
Kan dit nog wel in het jaar 2004 vraag ik mij af.

Groetjes

Wendy

tuurlijk kan dit als jij je daar lekker bij voelt moet je dat doen. je hebt er toch ook niets aan als je de kinderen naar een oppas of cresh brengt en je daar schuldig over voelt.

ik vindt dat je dat zelf met je man moet overleggen, als jullie er met z'n tweetjes uit zijn en alletwee het goed en lekker vinden dat jij dan thuis bent dan zit dat goed.

financieel kan ik dit natuurlijk niet beoordelen maar daar moeten jullie zelf uitkomen.

Groetjes Marmotje

He Wendy,

Als ik dat zou kunnen, zou ik dat misschien ook wel doen... ik vind dat je vooral moet doen wat je zelf wil/ voelt, in overleg met je partner. Een vriendin van mij is om dezelfde redenhalftijds gaan werken vanaf dat haar zoon naar school ging...

Doen waar jullie je goed bij voelen!

Liefs,
Erika

Hey Wendy,

Ben blij te merken dat er meer meiden zijn zoals ik. Ik zou ook lekker thuis blijven en voor de kindjes zorgen. Je kinderen zijn maar zo kort klein en daar zou ik op en top van willen genieten.. Gelukkig denk mijn man er ook zo over. Nou maar hopen dat het financiël ook allemaal mee zal zitten, want wat is het leven toch lekker duur tegenwoordig.

Ik werk op een kinderdagverblijf en ik vind dat de ouders van die kinderen veel missen van hun kindjes. Ooit zetten de kindjes op het kinderdagverblijf de eerste stapjes in plaats van thuis. Dan heb je toch heel wat gemist vind ik.. dat zou ik persoonlijk niet willen..
Dus ik werk er wel, maar zodra ik kinderen mag krijgen zit ik ook lekker thuis..

Dus, nee, je bent niet ouderwets, je moet doen wat je hart je ingeeft en straks lekker genieten..

Liefs, Chantal

hoi Wendy.
Je bent helemaal niet ouderwets hoor!
Als je kan,(financieel) lekker thuisblijven met de kids.
Ikzelf heb al een zoontje van 17 maanden en ben ook thuis, heerlijk.
Moet er niet aan denken om dit allemaal te moeten missen.We zijn druk aan t klussen nu omdat we er graag 1 bij willen en als de kids naar school gaan, zie ik wel of dat ik een paar uurtjes in de week ga werken.
Dus uit eigen ervaring spreek ik,
als het financieel kan zou ik het zeker doen, thuisblijven met de hummeltjes.
Groetjes eefje

Iedereen moet doen wat ze zelf prettig vindt. Ik snap heel goed dat er vrouwen zijn die lekker thuis willen blijven en als het financieel haalbaar is, heerlijk toch! Zelf moet ik er niet aan denken om de hele week thuis te zitten. Ik werk 3 dagen en geniet hier met volle teugen van!Financieel is het niet echt noodzakelijk, maar ik ben een leukere moeder als ik er naast kan werken. Maar, ieder zo zijn keuze lijkt me.

hoi hoi,vindt ik ook hoor!!!voor een oppas of kinderopvang betaal je je klem,dan gaat je halve salaris daar naar toe,ik wil wel wat blijven werken,een paar dagen in de week,maar wil de eerste jaar toch wel bij me kleine blijven,je bent helemaal niet ouderwets hoor,gr manuela

Tuurlijk kan dit wel in het jaar 2004 zolang jullie dat zo willen ! Ik vind echter dat in deze tijd alles zo duur is dat de moeder haast niet eens meer voor de extraatjes werkt. Ik had ook gedacht 1 a 2 dagen te blijven werken maar door omstandigheden moesten dat er toch 3 worden en zelfs een tijdje 4. Je kunt het nooit helemaal zo krijgen zoals je het plant dus gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt en tegen die tijd kijken of het allemaal lukt. Succes ,XXX

Terug
Bovenaan