werken??

Hoi allemaal,ben nu 30wk.4dagen zwanger en wil niets liever dan heel de dag in bed liggen... Heb me dan ook maar een dagje ziek gemeld op het werk,hoef nog maar 4 weekjes te werken maar kan niet meer. Werken jullie allemaal nog? Heb tot dusver 32 uur in de week gewerkt als horeca medewerkster. Begin nu toch echt te merken dat mijn lichaam niet alles meer kan wat voorheen wel mogelijk was. Hoop snel van jullie te horen hoe jullie alles op het werk geregeld hebben. Zie in ieder geval elke dag meer uit naar de komst van dit kleine wondertje...           Groetjes Anne Fleur
 
Hoi,

Ik ken het, we zijn even lang zwanger en ik zou niets liever willen dan de hele dag slapen. Ben zo moe, kan niet eens meer de puf opbrengen om eens lekker de stad in te gaan. Helaas heb ik geen werk meer (ben ontslagen vanwege de zw.schap) maar weet nog dat mijn zus gestopt is na 28 wk zwangerschap. geniet van je zwangercshap. Het duurt nog maar 9 weken ( al moet ik zeggen dat de bevalling nu wel mag beginnen)
succes

liefs ctje
 
Hoi Anne Fleur,

Bij mijn eerste heb ik tot 7 weken voor de uitgerekende datum doorgewerkt. ik werkte net als jij 32 uur en had de mazzel dat ik al eerder mijn vakantie had gepland en die viel nu precies voor mijn 4 weken zwangerschapsverlof. Ik was blij dat ik kon stoppen, maar had al aangeboden om die week erna nog te komen werken omdat ze met personeelstekort zaten. Daar wilde mijn baas (gelukkig) niks van weten.
Nu ben ik pas 11 weken, maar het gaat weer de goede kant op. Ik krijg weer energie en de vermoeiheid gaat weg. Ik weet niet of ik het tot 4 weken voor de uitgerekende datum volhoud, maar ga er wel voor. Ik heb dan wel weer de mazzel dat ik evt al mijn vakantie uren kan opmaken, want ik kom pas in het nieuwe jaar terug. Maar als ik het niet red ga ik naar de bedrijfsarts en kijk of we een oplossing kunnen bedenken.

Ooh ja ik werk in de kinderopvang. de mazzel is dat ik toendertijd gewoon bij de slapers ging zitten (slaapdienst) en mee ging slapen...tot iemand me kwam halen voor de pauze en dan sliep ik weer...Ben benieuwd hoe het deze keer gaat...

Als het niet gaat, dan moet je gewoon even gaan praten met je baas lijkt mij.

succes!!!

groetjes Renske
 
he hallo,

Ik ben nu 28+3 weken. Zelf werk ik in het onderwijs en dat is behoorlijk zwaar. Ik heb nu twee weken vakantie(helaas zijn die al weer bijna om). Maar ik weet nog dat ik er voor de vakantie helemaal doorheen zat. Ik moet nog 5 weken werken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik dat ook niet ga redden. De vakantie heeft me wel goed gedaan, maar als ik straks weer hele dagen moet gaan werken gaat het hard. (ik kom trouwesn makkelijk aan de 40 uur per week)

Nou ja we zien het wel... Ik wens iedereen heel veel succes.

Groetjes Linda
 
Ik ben 25+4 weken zwanger van ons 2e kindje, werk 21,6 uur per week in de zorg.
Ik ben gestopt met werken, sinds 2 weken. Advies van de bedrijfsarts is ook niet meer werken in verband met hoge bloeddruk.
Bij mijn 1e zwangerschap (nu meid van ruim 2) ben ik met 22 weken helemaal gestopt, door algeheel ziek voelen.
Ik vind het kanp dat jullie het zolang kunnen volhouden, zeker met meer dan 30 uur in de week werken.
Zou me dan ook niet echt schuldig voelen ls je een dag thuis blijft of niet kunt van de moeheid, ik denk dat dat toch zeker wel gerechtvaardigd is, toch?!
 
Hoi

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap vanaf 28 weken voor de helft in de ziektewet gegaan en ben dus voor de helft blijven werken. Ik werk in de zorg en heb halve diensten gewerkt. Zo kon ik het volhouden tot mijn zwangerschapsverlof.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt!!! Ga inderdaad met je baas praten.

Succes met de laatste loodjes.

Groetjes Ria
 
hallo



ik ben nu 21 weken en 5 dagen zwanger werk in de huishouding maar 12
uurtjes in de week maar weet niet of ik het wel volhoudt tot mijn zw
v   6 weken voor uitgerekende datum (had wel ingeschat dat ik tot 4
weken niet ging redden) maar merk nu vooral doordat ik nu echt dikker
begin te worden en erg last heb van mijn buik spieren en rug dat het
erg zwaar word en mijn eigen huishouding beetje minder begint te worden
maar ja ik zie wel hoe lang ik het nog vol hou



ik zou gewoon overleggen voor evt. minder uren als het niet meer te doen is



groetjes babs

 
Terug
Bovenaan