werken

A

Anoniem

Guest
hallo moeders,

misschien kunnen jullie mij helpen? even wat voorgeschiedenis
in februari was ik zwanger en dit liep uit op een miskraam met 7 weken, (had daarbij last van mijn onderbuik).
2 jaar geleden is er 1/5 deel van mijn baarmoedermond verwijderd.
mijn zus heeft een vroeg geboorte met 26 weken gehad en bij de 2e alleen maar op bed gelegen. er werd gezegt dat dit niet erfelijk is maar ben daar wel bang voor.
ben nu 6 weken en 1 dag zwanger (jippi) maar ben ook onzeker, ik merk als ik ga werken en of veel in het huis doe dat ik nog meer last van mijn buik krijg en als ik dus niet werk en rustig aan doe ik me heel goed voel. heb met de verloskundige gesproken en hij adviseerde om thuis te blijven tot aan de echo (volgende week) voel me hier wel heel schuldig over tegenover mijn werk. heeft iemand dit misschien ook en is het niet raar dat dit al met 6 weken gebeurd??
alvast bedankt
x

alles voor je kind toch??
ik zelf heb bij mn eerste ook na 12 weken moeten zeggen dat het niet meer ging in verband met vleesbomen.
heb me er geen moment schuldig over gevoeld.
mn kinderen zijn belangrijker dan wat een ander ook van denk,wie dan ook.

voel je niet schuldig. Ik snap wel dat dat moeilijk is, maar als je weet dat de kans op complicaties groter is vanwege je geschiedenis, dan moet het het gewoon doen.

Een miskraam kun je niet voorkomen, maar misschien heb je al minder klachten als je eenmaal een goede echo hebt gehad. Alle spanningen die jij nu voelt, daar reageert de baarmoeder op, dus mischien werkt dat je ook tegen.

Succes en ik hoop dat je een goede echo hebt!

gr mama van MD

Ik moest vanaf week 27 thuisblijven omdat ik premature weeen had en voelde me hier ook erg schuldig over dus ik herken je gevoel. Maar je moet maar zo denken, als het misgaat terwijl je toch bent gaan werken ga je je nog veel schuldiger voelen. En als je misschien wel je volledige zwangerschap thuis moet blijven kan ik je alleen maar zeggen dat dat schuldgevoel slijt op den duur. Succes ermee en geniet van je zwangerschap.

hoi ik zou zeggen ikke ikke. je moet aan je kindje denken, als jij denkt dat je thuis moet blijven ook omdat de verloskundige dat zegt. zou ik thuis bljven. straks gaat het weer fout. als je werkgever daar geen begrip vooor heeft weet ik niet wat dat voor een man is. groetjes adrie nog 3 weken

Terug
Bovenaan