werken

Ik ben vanaf dit jaar weer gaan werken omdat mijn verlof erop zit. Ik werk 3 hele dagen en vindt dit best veel niet het werken maar de kleine weg te brengen. Ik merk dat ik me best schuldig voel. Hebben meer van jullie dit.
 
hallo, ik werk sinds november weer en ook 3 hele dagen. Ik vind het heerlijk! Natuurlijk ben ik liever bij mijn zoontje maar deze afwisseling vind ik ook wel erg lekker. Ik werk om de dag dus dat scheelt ook. Mijn man is er op maandag, woensdag gaat ie naar mij ma en vrijdag naar mijn schoonmoeder. Woensdag en vrijdag alleen smiddags want mijn man werkt koopavonden dus die is er zelf voor die kleine sochtends. Denk dat het daarom voor mij wel anders is wetende dat ie de meeste tijd nog bij mijn man is. Maar kan begrijpen dat je je zo voelt. Succes ermee
 
Hier net zo hoor!
Voel me ook best schuldig naar ons knulletje toe! Zou veel liever zelf bij hem zijn en die eerste paar jaar voor een rustig thuis zorgen i.p.v die drukke creche... overigens heeft hij er prima naar z'n zin, hij is alleen errug moe na een dagje creche
 
Ik ben begin januari weer begonnen met werken, drie dagen per week en dan om de dag. Op maandag gaat mn zoontje naar het kdv, op woensdag is de papa thuis en op vrijdag naar opa en oma.
Een schuldgevoel heb ik tot nu toe nog niet gehad.Ik weet ook dat als ik volledig thuis zou zijn, ik me op den duur ga vervelen en dan wordt ik een chagerijnige moeder. En dat wil ik natuurlijk al helemaal niet!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan