werken

hoi,

ik heb nu 2 weken gewerkt en vond er geen bal aan!
Ten eerste was mijn leidinggevende ziek en hoeftop 1 nov ook niet meer terug tekomen.
Haar plaats werd niet opgevangen door een andere medewerker dus ik stond daar maar van ja
Mijn vaste werkplek was in beslag genomen door eoa nieuwelingetje.
Alles was gewoon op z'n kop gezet! Collega's waar ik mee optrok verhuisd naar een andere afdeling, nieuwe mensen om je heen die niet eens het fatsoen hebben om je aan te spreken.

Ik mocht rustig aandoen, maar ik verveelde me zo dat ik weer achter de telefoon ging zitten.
Volgende dag moest ik meekomen, want ik was meegeluisterd.
Kreeg giga op me donder omdat ik niet mocht bellen.(ik had verder niets verkeerds gezegd gelukkig )
Maar als je 4 maanden er tussenuit bent geweest moet je eerst weer een stukje begeleiding krijgen.

Maar ja als niemand zich daar mee bezig houd!!!  

Ik heb maar een stapel boekjes meegenomen en ben die maar gaan lezen.

Echt gezellig is het er  niet meer. Daar was ik al voor gewaarschuwd.

Maar het ergste vind ik nog om m'n kleine mannetje(s) 3 dagen in de week te missen.

groetjes kim  

een heel verhaal net ben ik nog wat vergeten!
Kolven!
Hadden ze geen rekening mee gehouden.
Wie gaat die tijd dat ik niet aan het werk ben betalen????
Had ik nog wel recht op pauze??
Ik was zo pissig dat ik zei van wat verwacht je dan dat ik achter m'n bureau de melk opvang in bakjes stelletje gekken!!!
Ik heb eea opgezocht even uitgedraaid en voor hun neus geschoven!

ik heb me vrijdag ziek gemeld ik had mega hoofdpijn, woensdag moet ik weer.
En dat meeluisteren dat doen ze een paar keer in het jaar.
Zit achter de telefoon bij de belastingdienst. Ze willen wel weten of je wel de juiste info geeft.

jee zeg wat een gedoe...
ik heb het beter. wij hebben een eigen bedrijf dus kan mn meisje makkelijk meenemen en daar wordt ze erg verwend haha.

kimmar ik hoop dat het beter gaat.. hoe heet je zoontje ook alweer, dat ben ik vergeten?

ls het allemaal goed gaat, ga ik ook op zeer kort termijn weg bij de belastingdienst, ga ik bij m'n ouedrs werken en neem ik delano mee.

Mijn  jongste mannetje  is dus Delano(3maanden) en mijn oudste heet Kevan(5 jaar)

groetjes kim

Terug
Bovenaan