Werken

Hoi allemaal
Woensdag is het weer zover, dan ga ik weer werken. Ik heb er zo'n zin in weer. Klinkt misschien raar voor sommige, maar ik zit al vanaf 20 mei thuis. Zwangerschap verliep niet helemaal goed, dus ik moest veel rust houden.
Na een half jaar vind ik het dus wel weer welletjes. Ik mis mijn collega's. Al ga ik zeker mijn kleine Kris missen overdag... Maar het is maar 2 daagjes in de week....
Groetjes Ellen

Ha Ellen,
Veel succes met werken. Het is wel een beetje dubbel vind ik hoor, ik heb ook best weer zin om te werken (nu alvast een dag in de week, straks meer), maar ik ben toch eigenlijk ook wel liever bij Elisabeth...

hoi Ellen,

Sterkte met het weer gaan werken!!! Zelf hoef ik pas in dec weer te beginnen. heb er zin in maar ook niet. De kinderen gaan 4 hele dagen naar het KDV, is erg veel. Mijn oudste gaat al bijna 3 jaar lang erheen en vindt het geweldig, maar toch blijft het bij mij knagen.......dat zal dus met de 2e zoon niet anders zijn. Ik werk op een middelbare school vlakbij het kdv, dus ik kan nooit wachten om de kids weer op te halen. Voorheen wist ik niet hoe snel ik weer op het kdv moest zijn om Thijmen te halen..........
Momenteel is ook Marten aan het wennen op het KDV, ben dus alleen thuis....heerlijk...maar vreselijk......... Over een half uurtje ga ik er weer heen en ik kan niet wachten om mijn beide mannetjes weer te zien en te knuffelen.

Heeeeeeeeel dubbel dus en dat is al drie jaar het geval !!!!!!!!
Misschien is het toch een optie om 3 dagen te werken ipv 4....ik weetr het nog niet...

groetjes en veel plezier en sterkte!
Misja, mama van Thijmen (bijna3 ) en Marten ( 9 weken)

Terug
Bovenaan