werken

Gisteren weer voor het eerst wezen werken van 15:00-21:00. Was wel wer erg wennen hoor, de bewoners vonden het erg leuk dat ik er weer was. Ik werk op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten.

Wat een veranderingen allemaal zeg, ik ben 10 maanden!!!!!!niet geweest en tussentijds zijn ze ook nog eens verhuisd dus er is heel veel veranderd.
Was doodmoe en blij toen ik mijn meisje weer zag 's avonds.

Was wel heel schatiig, ze lag in haar bedje en ik wilde haar om 21:30 nog een laatste voeding geven omdat ze er een paar gemist had toen ik op mijn werk was. Dus ik liep haar kamertje op en ze lag heerlijk te slapen. Toen zei ik haar naam zachtjes en vlogen haar ogen open, keek me aan en begon breeduit te lachen. Zo lief, ze had er gewoon op liggen slapen. Normaal wordt ze dus echt niet wakker als je haar kamer op komt lopen.

Heeft ze nog even lekker gedronken en haar weer in bedje gelegd. Ze sliep meteen verder.
Sinds een week geef ik haar geen voeding meer om 22:00 maar zo rond 8-en, ze slaapt dan door tot zeker 8 uur 's morgens. Heerlijk om ook 's avonds zo wat meer rust te hebben en ook vroeger naar bed te kunnen.

Ze kan het goed hebben want ze groeit nogsteeds als kool, gisteren al ruim 7700 gram.....

Mooi hé, als ze dan zo op je reageert. De mijne kan dat ook zo lief. Weet je toch weer dat je het goed doet.
Ben je zeker wel moe na het werken. Ik was kapot de eerste weken. Idd, zoveel veranderingen, om dat alleen al te verwerken, ben je al gebroken.
Maar ik vind het ook wel weer lekker om er even tussen uit te zijn.
Groetjes Sil

Het is fijn om weer te werken, even weer wat van je oude ik- oppakken zeg maar. Mama zijn is fantastisch, maar even geen luiers verschonen, flesjes geven, poetsen etc. is ook wel prettig. Ik mis m'n meisje wel op m'n werk, maar idd, die beloning als je dan je kleintje weer ziet !!!! Haal m'n dochter op ma en vrij altijd bij het kdv weg, als ik dan haar naam zeg, reageert ze ook altijd met een lach, een babbeltje terug, of ze houd gelijk op met huilen. Heeeeeerlijk!!

Hopenlijk ben je gauw gewend aan je nieuwe ritme met werken er bij.

oooh zo schattig ja...heerlijk!
En inderdaad, het werken is echt wel vermoeiend hoor, ik ben zelf vorige week begonnen..
Tja, en dat "even geen luiers flessen enz" dat geld voor mij niet want ik werk op een kdv!! Dus voor mij gaat dat gewoon door...dag in, dag uit.....maar ik zou persoonlijk niets anders willen hoor!

Terug
Bovenaan