werken

Zo de eerste werkdag zit er alweer op.
Op zich is het me wel meegevallen. Had vanmorgen iedereen al netjes aangekleed en ze hadden gegeten voordat oma kwam en ik moest gaan werken, dat vond ik al een hele presatie. Op zich is het ook wel lekker, weer een ritme en lekker onder de mensen. Geen babypraat maar verzekeringspraat, haha.

groetjes Dana

De kop is er af, zo te horen!
Fijn dat het is meegevallen.
Zelf hoef ik pas in december weer aan de slag. ik heb alle drie de keern mijn ouderschapsverlof achter mijn zwangerschapsverlof geplakt. Zo ben ik dus het eerste half jaar thuis. Ik vind dat wel ideaal met de BV en het eerste half jaar zijn ze nog zo klein. Ik zie er ook erg tegenop om straks weer te moeten gaan. Ik vind het wel lekker zo een beetje aan prutsen thuis met de kindjes.

Je zit vast were heel snel in je nieuwe ritme. Dat wnet snel...

hoi hoi
lijkt mij zo gek om weer aan het werk te gaan, over 2 weken is het zover.
ik heb vakantie achter de bevallingsverlof geplakt.
Ipv oudershcapsverlof ga ik per 1 jan minder werken.
Dus alleen de 1e 3 maanden werk ik nog 32 uur, maar dan kan ze ook goed wennen aan onze gastouder

ene kant wel zin in hoor, maar andere kant ook niet.
Nu ik griep heb snapt manlief al niet dat hij mara en het huis moet overnemen, nee klaagt dat het brood op is en de melk enz. Zijn avondeten was niet goed duhuh ik ben ziek, vandaag kookt die zelf maar. :-D

Hoi Hoi,

Ik moet maandag weer aan het werk en ik heb er wel weer zin in, ben gister even op mijn werk geweest met de kleine man ( werk met dementerende) en hem in het badje gedaan op de groep. Dit vonden de dames erg leuk om dit weer eens mee te maken.

Het zal wel weer moeten wennen ,maar gaat snel hoop ik. Heb mijn 3 kids bij de gastouder. dat is goed en vertrouwd, wat dat betreft maak ik me geen zorgen.

groetjes maaike

hoi

vandaag voor eerst weer echt gewerkt, afgelopen weekend slaapdienst gehad en manlief zorgt dan voor haar en vandaag kantoordienst en ging ze naar gastoudergezin.
ik mis haar achteraf best wel, vooral nachts
maar het gaat wel goed. bij het gastgezin had ze naar haar zin, veel lachen en huilen bij weggaan
dat dat al kan bij zon kleintje hihihi

in januari ga ik minder werken, dan ben ik helemaal blij, en werken en lekker veel bij de kleine zijn

Terug
Bovenaan