werken

hoi hoi

ik heb pas gesolliciteerd op een nieuwe baan waar ik veel meer uitdaging zal hebben als mijn huidige baan en ook vastere werktijden. het enigste nadeel is dat ik dan fulltime zal moeten gaan werken en daarlangs nog studeren waarschijnlijk.
nu vroeg of ik me of iemand hier ervaring mee heeft?
werken fulltime en studeren met een kind?

van de ene kant voel ik me dan schuldig naar demi toe maar van de andere kant denk ik dan word ik wel gelukkiger van en kan ik haar ook een betere toekomst bieden.

ik kan goed leren dus daar zie ik geen probleem in en als ik wil kan ik het ook. nu werk ik ook min. 4 dagen per week maar dan 26 uur en heel erg onregelmatig in een baan waar ik me niet kan ontwikkelen en mijn team niet super is.
(soms werk ik ook 40 uur per week en soms 12 per week)

natuurlijk kan mijn man ook helpen met alles hij werkt 4 dagen (maar wel fulltime) maar gaat misschien ook van baan wisselen dan zal hij wel 5 dagen moeten werken.

kusss

oehhhh wel veel hoor, ik zou het persoonlijk niet kunnen...

maar weet wel dat een ouder zich happy moet voelen, dan komt dat over bij de kinderen...

Ik zou je eigenlijk niet goed kunnen adviseren...jammer dat ook jullie allebei 5 dgn zouden moeten gaan werken, want als je man nou nog een dag extra thuis was geweest dan was dat toch een dag extra te pakken...

Doe waar jullie je goed bijvoelen, en dan zal Demi een gelukkig kindje zijn omdat paps en mams dat ook zijn...

Ik zou het ook niet kunnen, ik werk nu 2 dagen in de week en ga hopelijk naar 3 dagen in de week. Ik heb namelijk mijn eigen zwemschool opgezet en ben daar afgelopen dinsdag mee begonnen. dit vergt veel tijd. Ik kan gelukkig een hoop administratie enz doen als de jongste op bed ligt.
5 dagen zou mij te veel worden.

Als jij denkt dat je er gelukkiger van wordt moet je het doen. dat heb ik ook gedaan met mijn bedrijf. in latere tijd kun je misschien weer een dag terug in uren?/

succes met je keuze

hoi sparkelgem

succes met je keuze
als ik jou was zou ik een weegschaal maken, met alle plussen en minnen van beide keuzes
dan zie je vanzelf al waar het heen gaat

toch lastig hoor, zeker omdat je man er ook mee zit binnenkort

ik werk 26 uur en onregelmatig, ik vind de voordelen dat ik lekker veel bij mara kan zijn en ze maar 2 dagdelen per week naar de opvang gaat. nachts en weekends is ze bij papa dus daar krijgt ze ook een goede band mee
het nadeel is ook dat ondanks ons vaste rooster er toch veel exrra diensten en veranderingen zijn, maar dat ligt ook erg aan de locatie. er zijn dingen gewoon slecht geregeld. en ik zie haar pas de volgende dag weer als ik slaapdienst heb.

succes ermee

hoi hoi

ik heb toch maar besloten het niet te gaan doen.
haha leek me beter voor ons gezin ook
kan ook nog als demi straks op school zit.

thx voor jullie reacties

kus

Dat is fijn voor demi, en idd je carriere kan ook nog als ze op school zit....

Ik heb op dit moment een baan als call-centeragent, echt niet het leukste of uitdagenste werk om te doen...
Ik heb altijd in de administratie gezeten van transportbedrijf, deurwaarders, de detailhandel en schadeverzekeringen...dus dit is hele andere koek...

Maar ben zo blij dat het 5 min fietsen van mijn huis is eerder moest ik een uur autorijden...ik mijn eigen uren kan inplannen, ze heel flexibel zijn en ik met lol heen ga omdat mijn collega's zo leuk zijn...

Mijn carriere kan me gewoon tot nu toe ff gestolen worden...

Liefs mij

heb besloten om toch maar niet te doen
fulltime is wel erg veel.
en ik denk dat ik demi te veel zou missen en mezelf voorbij ga lopen.
thx voor jullie reacties.
kuss

Terug
Bovenaan