werken

Ik heb er juist heel erg veel zin in, maar ik begin pas 30 jan. Heb spijt dat ik ouderschapverlof heb opgenomen.. Zit nu al 20 weken thuis (8 juli, zomervakantie basisonderwijs) en ben het beetje beu!!

Sorry, ik heb er dus echt zin in!!

Ik maak me alleen een beetje druk nu over dat Daan naar het KDV gaat.. Hij slaapt niet zo heel goed overdag (is snel wakker, jammeren) Dadelijk gaat het helemaal niet goed op het KDV :(

weet je... vaak doen ze het juist dan goed... kids zijn zo gek, slapen door als ze bij andere zijn, eten ineens goed en zijn lief.... tja het lijkt wel het testen van de mama's en papa's hahaha

Ik begin 19 dec weer, 4 dagen in de week. Heb er zin in, alleen lijkt het me ook zwaar om hem 2 dagen in de week naar de opvang te doen. Plus hij slaapt nog niet door snachts, hopelijk komt daar snel verandering in, anders wordt het extra zwaar!

Ja, bij opa en oma heeft Daan geen spookuur tussen 17u - 19u, hier thuis wel! Heel fijn ;)

Ik probeer er nog maar even niet aan te denken en ik vraag gewoon wat ze doen als het zo zal zijn!

Ik ben gisteren weer begonnen met werken. Had heel lang geen zin om te gaan, maar vorige week dacht ik ineens dat het toch weer leuk is om weer onder de mensen te zijn!
Nu op dag 2 mis ik Milan wel heel erg, maar heb het toch ook wel weer leuk op t werk. Wel een heel gedoe met kolven enzo, maar dat hoort er ook een beetje bij :)

Terug
Bovenaan