werken

Hee mama's,

Een tijd geleden schreef ik dat ik voorlopig nog niet ging werken omdat ik pijn in mijn buik had.
In eerste instantie had ik dat op de ijzertabletten gegooid, maar dat was het dus niet.
Inmiddels is er een buikecho gemaakt en bloed geprikt. Al mijn orgaantjes werken netjes en het bloed was goed.
Het enige dat er aan die kant nog te vinden is is de band waar de lever mee vast zit.
Het is ook de plaats waar Milan met zijn voeten zat. Nu zei de gyn altijd dat het zo'n druk kindje was bij een echo.
Dus dat alles bij elkaar....
En nou niet gaan lachen....
De band waar de lever mee vast zit is gewoon mishandeld door mijn lieve kleine mannetje :-D
Gaat vanzelf over :-D

Gelukkig niets ernstigs, morgen nog even naar de arbo en na de carnaval gewoon weer werken.

Liefs banka
 
Milan, wat lees ik nu, klein boefje! Mama een beetje mishandelen. Is er naast de kinderbescherming ook een mamabescherming?
Ga mama maar extra veel knuffelen om het een beetje goed te maken!

Kusjes van Marieke en Jasmijn!
 
Ach arme jij hihi..
Dat zal hij later vast vaak nog moeten horen, hij heeft nl ook heel wat goed te maken ;-)

Kalm aan doen en er zo voor zorgen dat de pijn snel weer wegtrekt. Succes met werken voor straks.

Alaaf!
 
Die arboartsen toch,

Moest ik gisteren langs de arbo. Helemaal ingesteld op meld me maar beter dan ga ik na de carnaval weer aan de slag. Zegt die man dat ik dat op moet bouwen, hihihihi.

Ik helemaal happy naar het werk gegaan om dit mede te delen, maar dat vond de directeur toch ineens erg vreemd. GRRRRRRR

Maar goed, na een gesprek tussen arbo en dikkedeur wordt het als volgt:

1 hele dag en 2 dagdelen werken in de eerste week. Daarna uitbreiden met een dagdeel per week. En als ik drie volle dagen werk en dat gaat goed dan beter melden en gewoon aan de slag. (ook 3 dagen omdat ik ouderschapsverlof op neem).

Wat een luxe dat ik op deze manier weer aan de slag mag.

(nu gauw even alle berichtjes lezen en beantwoorden hier en op facebook voordat milan wakker wordt. gisteren geen tijd voor gehad na een lange werkdag en vandaag een poets en rommeldag)
 
Terug
Bovenaan