Werken.

Hoi Dames.

Maandag moet ik weer aan het werk.
Heb er eigenlijk geen zin in.
Omdat ik nog steeds veel last heb van mijn bekkeninstabliteit kan ik mijn gewone werkzaamheden niet hervatten (ik sta op de groep op een kinderdagverblijf).
Nu moet ik dus op kantoor gaan werken.
Dit heb ik voor mijn verlof ook moeten doen, opzich niets mis mee maar ik ben niet iemand die de hele dag achter de pc kan zitten en daarbij is het werk heel simpel.

Heb net mijn manager gesproken en aan haar aangegeven dat ik ook wel graag op een andere locatie zou willen werken.
Ik werk nu 6 jaar op deze locatie en vind het wel weer tijd voor een nieuwe uitdaging.
De locatie is heeeeel onpraktische voor mij!
We zitten in een oud herenhuis, heel veel trappen en kleine donkere ruimtes. Die trappen zijn voor mijn lichaam (hyper mobiliteits syndroom) iniedergeval niet goed.
Bij de organisatie waar ik werk hebben ze ook nieuwe moderne grote panden!
Zie me zelf er al zo werken.
En dan helemaal op de locatie waar mijn jongens zitten. Het is zo'n mooi pand, leuke lieve collega's.
Ik hoop heel erg dat ik daar kan werken, maar eerst maar eens herstellen.

We zullen zien hoe het allemaal gaat.
Wou even mijn verhaal kwijt want vind het echt wel spannend allemaal!

Liefs Danielle

Ik hoop ook echt voor je dat je in zo'n nieuw pand een baan kan krijgen! Hou je ons/mij op de hoogte?

Wat rot joh van je bekkeninstabiliteit.. Wist ik helemaal niet... :( Succes en sterkte daarmee, en met maandag weer werken! Hoeveel dagen werk je?

Dat zal ik zeker doen. Ben alleen wel bang dat ze mij op een locatie gaan plaatsen die ik niet leuk vind;-(

Heb eigenlijk al jaren last van mijn heupen/bekken en alle andere gewrichten. Je leert aandig met de pijn omgaan maar nu door de zwangerschap is het wel heel erg pijnlijk geworden:-(

Ik ga weer 3 dagen werken.

Daar ben ik weer...

Spannend..weer aan het werk! Ik zie er ook wel een beetje tegenop. Maar das logisch. Je sluit ook weer een bijzondere tijd af. Je bent ineens geen thuiszittende moeder meer maar een hard werkende moeder. En ik ben heel benieuwd hoe wij daar allemaal op gaan reageren.

Ik hoop voor je dat je overgeplaatst kunt worden! Is voor beide partijen uiteindelijk toch beter. Maar werken in kinderopvang is tegenwoordig volgens mij niet meer zo makkelijk. Er wordt hier in ieder geval flink bezuinigd en er is bijna geen werk in te vinden. Houdt ons op de hoogte!
En alvast heeeeel veel s6 maandag!

Lfs Esther

3 dagen is wel fijn, net niet te veel!

Pff, rot dat je dr altijd al last van hebt. Bij je vorige zwangerschap ook zo'n pijn gehad zeker...?

Kun je niet gewoon vragen om een bepaalde locatie?

Hey Daan,

Snap dat je er geen zin in hebt en al helemaal in jouw situatie!
Kan wel zeggen dat het werken uiteindelijk toch wel mee valt, maar als je met pijn moet werken valt het nooit mee natuurlijk.

Hoop voor jou dat je overgeplaatst wordt, niet alleen voor de nieuwe uitdaging maar ook voor je gezondheid.

Alvast heel veel succes maandag en ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan!

Liefs Kim

Hoi hoi,

vervelend zeg van je bekken. Vooral dat je dan zo beperkt wordt.
succes met werken.
Hopen op een goede overplaatsing.
Komt vast goed.

ik moet ppk volgende week weer beginnen.
Maar heb er wel weer zin in.

Gr Marsha

Wat vervelend dat je zo een pijn hebt. En maar hopen dat het bedrijf mee wil werken.

Ik sta ook voor de klas op een middelbare school. Maar bij mijn terugkomst kon het geregeld worden dat ik helemaal mijn eigen lokaal heb op de begane grond waardoor ik niet veel hoef te lopen en al helemaal geen trap hoef te lopen.

Ondanks alles heel veel succes maandag en ik hoop dat het je uiteindelijk mee is gevallen

Terug
Bovenaan