Hoi Dames.
Maandag moet ik weer aan het werk.
Heb er eigenlijk geen zin in.
Omdat ik nog steeds veel last heb van mijn bekkeninstabliteit kan ik mijn gewone werkzaamheden niet hervatten (ik sta op de groep op een kinderdagverblijf).
Nu moet ik dus op kantoor gaan werken.
Dit heb ik voor mijn verlof ook moeten doen, opzich niets mis mee maar ik ben niet iemand die de hele dag achter de pc kan zitten en daarbij is het werk heel simpel.
Heb net mijn manager gesproken en aan haar aangegeven dat ik ook wel graag op een andere locatie zou willen werken.
Ik werk nu 6 jaar op deze locatie en vind het wel weer tijd voor een nieuwe uitdaging.
De locatie is heeeeel onpraktische voor mij!
We zitten in een oud herenhuis, heel veel trappen en kleine donkere ruimtes. Die trappen zijn voor mijn lichaam (hyper mobiliteits syndroom) iniedergeval niet goed.
Bij de organisatie waar ik werk hebben ze ook nieuwe moderne grote panden!
Zie me zelf er al zo werken.
En dan helemaal op de locatie waar mijn jongens zitten. Het is zo'n mooi pand, leuke lieve collega's.
Ik hoop heel erg dat ik daar kan werken, maar eerst maar eens herstellen.
We zullen zien hoe het allemaal gaat.
Wou even mijn verhaal kwijt want vind het echt wel spannend allemaal!
Liefs Danielle
Maandag moet ik weer aan het werk.
Heb er eigenlijk geen zin in.
Omdat ik nog steeds veel last heb van mijn bekkeninstabliteit kan ik mijn gewone werkzaamheden niet hervatten (ik sta op de groep op een kinderdagverblijf).
Nu moet ik dus op kantoor gaan werken.
Dit heb ik voor mijn verlof ook moeten doen, opzich niets mis mee maar ik ben niet iemand die de hele dag achter de pc kan zitten en daarbij is het werk heel simpel.
Heb net mijn manager gesproken en aan haar aangegeven dat ik ook wel graag op een andere locatie zou willen werken.
Ik werk nu 6 jaar op deze locatie en vind het wel weer tijd voor een nieuwe uitdaging.
De locatie is heeeeel onpraktische voor mij!
We zitten in een oud herenhuis, heel veel trappen en kleine donkere ruimtes. Die trappen zijn voor mijn lichaam (hyper mobiliteits syndroom) iniedergeval niet goed.
Bij de organisatie waar ik werk hebben ze ook nieuwe moderne grote panden!
Zie me zelf er al zo werken.
En dan helemaal op de locatie waar mijn jongens zitten. Het is zo'n mooi pand, leuke lieve collega's.
Ik hoop heel erg dat ik daar kan werken, maar eerst maar eens herstellen.
We zullen zien hoe het allemaal gaat.
Wou even mijn verhaal kwijt want vind het echt wel spannend allemaal!
Liefs Danielle