Werken!!!

Vandaag weer gaan werken nadat ik thuis ben geweest met de griep,voelde me nog niet helemaal op en top.

ik heb vandaag om 15.00 uur moeten vragen of ik naar huis mocht ik had zoveel last van mijn bekken....
Ik heb meteen gevraagd of ik de vrijdag mag splitsen in twee halve dagen dan houd ik het beter vol,daar had ze geen begrip voor ze vond het maar lastig zei ze....

Niet te geloven zeg,vorige week zei ze ook al dat ze liever had dat ik nog maar 1 dag kwam werken alleen op vrijdag en nu zo'n antwoord.
Ik vroeg haar om het nummer van de bedrijfsarts en die hebben ze niet zei ze...

Dit geloof je toch niet..

Ik ga dinsdag toch nog eens vragen waarom ze er zo moeilijk over doen ik geef toch aan dat ik graag wil....

Wat stom zeg! Daar zou ik ook niet vrolijk van worden....je geeft het juist netjes aan, ik vraag me af of ze dit wel mogen doen en bedrijfsarts nummer wat ze niet hebben wat een onzin zeg! ....kan me er nu al kwaad over maken haha! Blijf er maar lkkr achteraan zitten hoor! En het belangrijkste is alleen JIJ voelt waneer je rust moet nemen dus luister daar goed naar! Jij en je baby zijn veer belangrijker dan zo,n stomme niet meewerkende werkgever!

Het is inderdaad wel heel erg raar hoe ze doet. Jij bent blij met je zwangerschap en dan gaat ze zo vervelend doen.

Het zou wel kunnen dat ze het nummer niet heeft, maar dat lig er ook aan hoe groot het bedrijf is. Je kan het altijd opvragen bij personeelszaken, die hebben het zeker.
Het kan ook zijn dat alleen zei een afspraak met de bedrijfsarts mogen maken voor je en dat je zelf niet mag bellen.
Als dat het geval is, had je leidinggevende het natuurlijk ook zo kunnen uitleggen.

Ik hoop dat je er in ieder geval wel uit komt, want dit is ook vervelend.

@Loena83, ze wist niet eens wat een bedrijfsarts was zei ze had ze nog nooit van gehoord.
Een stagiaire stond erbij toen ik het vroeg,die stond ook al raar te kijken.....

Ik heb zelf nog naar het UWV gebeld of zij me konden helpen,maar ik moet echt bij een bedrijfsarts zijn,maar die zeiden wel al,als zeezout al niet mee werken kun je je beter volledig ziek melden...

Ik ga maandag naar mijn huisarts bellen en vragen of hij me verder kan helpen dat ik toch een paar uur per dag kan gaan werken.

Ik zie daar geen probleem in,ik snap het gewoon niet..

Ik in gisteravond amper nog lopen van de pijn,is het me ook niet waard...

hihihi...typ je op ipad of mobiel?...zou t heel knap vinden als zeezout meewerkt ;)

Maar k hoop echt dat je er snel uit komt met je baas...want is nie iets waar je je nu druk om zou moeten maken...

Hoi ja ik typ vanaf de iPad,ik let al steeds op dat ik het goed typ,maar er kan toch nog wel eens een foutje in staan...

Ik ga het komende week nog 1 keer proberen en als ze niet willen meewerken dan meld ik me ziek'ik kan er dan ook niks meer aan doen.
Ze heeft niks aan iemand die halve dagen wil werken en meer trek ik momenteel echt niet.

Gisteren moest ik een kado halen voor een vriend ik ben een uurtje in het winkelcentrum geweest en ik kon daarna echt niet meer van de pijn.echt zo vervelend....

Terug
Bovenaan