werken...

Haaaaj lady's ik vroeg me af hoe jullie dat doen... Werken en een baby.

Het wordt voor mij het eerdte kindje en ik ga 28 uur werken 3,5 dag.
Ik vind het erg jammer dat ik niet nog minder kan werken ik zou graag 3 dagen willen werken. Maar ja qua loon ga ik er behoorljjk op achteruit aangezien ze ook nog eens gaan bezuinigen op die kindertoeslagen... Pfffff

Ik wil zo graag daar zijn voor mijn kind :(

ik werk 3 dagen en de jongens gaan 2 dagen naar kdv en bso. Net te doen qua kosten. Je krijgt veel terug via de belastingdienst en het is inkomensafhankelijk.
toeslagen.nl is de website geloof ik.

Hey meiden, ik werk nu nog 40 uur, na de zwangerschap ga ik 32 uur werken, ik hoop later nog een dag te kunnen laten vallen, maar rustig afbouwen ook qua loon enzo

Ik werkte 32uur, na de geboorte van de oudste 16uur gaan werken. Inmiddels werk ik 27 uur verdeeld over 3 dagen. Best pittig nu met zwanger zijn. 9u werken en dan ook nog koken en kinderen op bed leggen na t, werk. Ik werk 1 dag thuis, haal dan de oudste van school, de jongste gaat 2 dagen naar t kdv. Maar heb geen bso voor de oudste. Die haal ik altijd zelf uit school en dan werk ik daarna of in de avond thuis weer verder. Ideaal zon flexibele baas!

ik werkte 37 uur,
na mijn 1e kindje nog steeds 37 uur op papier en in de praktijk 3 a 4 dagen (had nog 11 weken vakantie staan),

straks ga ik 32 uur werken, helaas kan dat niet minder als zou ik dat wel graag willen.

Ik werk 40 uur, maar weet nog niet precies hoe we het gaan doen na de komst van onze kleine. Mijn man kan misschien een dag minder gaan werken. Hoop dat dat gaat lukken, want zou graag de zorg delen. Dan zou ik aanvankelijk 4 dagen gaan werken, waarvan 1 dag ouderschapsverlof. Afhankelijk van hoe 3 dagen werken bevalt in combinatie met de financiële situatie, besluit ik later of ik de dag ouderschapsverlof om ga zetten in een werkdag of ga inleveren. We moeten dan 3 dagen gaan invullen voor ons kleintje. Waarschijnlijk 2 dagen kdv en 1 dag opa/oma.

Terug
Bovenaan