Werken

Ik werk 4 dagen in de week (32 uur). Ik ben afgelopen weken echt iedere avond op de bank in slaap gevallen!
Ik had het bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook.... na 3 maanden ging dat beter en kon ik wat lakker wakker blijven :)

Ik werk twee dagen in het onderwijs (en dus nog wat uren thuis) Net deze week weer begonnen, maar het valt me nog mee, de vermoeidheid.

Werk op t moment niet....ben huismoeder :) vindt het vooral in deze eerste maanden wel een luxe hoor...Als je je toch niet helemaal fit voelt vergt het allemaal wat meer! Respect dus voor jullie :)

Ik werk op het moment ook niet.. Straks in oktober wel een paar dagen in de week, maar dat vind ik juist wel fijn dan heb ik wat afleiding! Hoop dat de misselijkheid dan wat minder is! Groetjes

Ik werk 24 uur, wisselende diensten. Vooral wakker blijven aan het einde van de dienst is lastig. Vorige week in de nacht onwel geworden en collega's vragen regelmatig je bent moe hè en met omkleden zien ze mijn buik. Denk dat ze wel vermoeden hebben. Wel fijn dat de Kids Nog 3 uur slapen smiddags en ik dus ook

Terug
Bovenaan