werken

Hallo,

Ik moet volgende week woensdag weer beginnen met werken. Aan de ene kant heerlijk, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe we dat in hemelsnaam allemaal voor elkaar moeten krijgen.

Wanneer moeten jullie?

Oh ja ik snap je gevoel.
Ik had zelf laatst ook zoiets van ik wil wel weer werken, maar ergens is er ook een stemmetje dat zegt...pffffff.

Idd de logistiek natuurlijk. Ik moet dan s ochtends ook gedouchte en ready to go zijn.
En alle huishouden er om heen. Dat moet dan s avonds, in t weekend of op mijn vrije dagen.

Nou ja...het zal ff wennen zijn. Maar uiteindelijk ook wel weer lekker.

Vooral het ' er uit zijn' en weer onder de mensen zijn lijkt me heerlijk.
Het werk zelf boeit me (nog) niet zo.

Ik heb nog fftjes. Begin half maart weer.

Gun jezelf ff de tijd om er weer in te komen en een nieuw ritme te vinden.
Spullen en kleren klaar leggen de avond van te voren helpt je de eerste weken door ;-)
En verder.......relax! T komt goed.

Wat doe je voor werk?

Ik begin eind februari weer, als ik moet werken is dat pas 's middags. Heb wel 2 x in de week de peuterspeelzaal waar we heen moeten. Mijn ervaring is dat op tijd opstaan veel rust geeft, geen gestress. Kleren klaar leggen de avond ervoor scheeld ook ja.
Liefs

Heb er superveel zin in! Zal inderdaad een hoop geregel zijn maar daar zit je vast ook zo weer in. Lijkt me heerlijk weer eens wat anders te doen dan kids verzorgen en poetsen ;-) Moet half Februari weer beginnen, heb nog vakantie achter m'n verlof geplakt. Jij volgende week al, succes!

Heb vandaag weer voor het eerst gewerkt. Kon vanmorgen de deur zo achter me dicht trekken want man is dinsdags thuis.
Maar ja, er moeten nu wel 3 kids naar het kdv 2 dagen per week. In principe doet man dat (ik begin om 7 uur op mijn werk), maar weten nog niet of het haalbaar is dat hij het alleen doet. Lukt het niet dan begin ik later.
En inderdaad, avond van te voren alles klaar leggen, brood smeren, etc. En op tijd opstaan. Want als je zelf gestresst bent, dan werken de kids niet mee.

Vond het overigens wel lekker om weer op het werk te zijn, al wist ik niet goed waar te beginnen. Een uitpuilende mailbox en al veel werk, pffff, dat gaf wel even een benauwd gevoel. Ben maar begonnen en de komende weken maar niet te druk maken. Moet er gewoon weer inkomen na 5 maanden.....

Ik begin pas in mei! Nu nog even genieten van ze! Het gaat allemaal al zo snel!
Heb nu geen enkele verplichting! Ook een heerlijk gevoel..
Nou ja.... Behalve het huishouden en de kinderen :)

Terug
Bovenaan