Werkende mama

Ja ja, deze werkende mama is een feit! De eerste werkweek zit erop.
Maar nu ben ik toch gesloopt.... Mijn benen hebben er geen zin in vandaag. Moeheid zit overal.

Hebben meer werkende mama's hier last van (gehad)???

xxx

Ik was de eerste week ook helemaal gesloopt na de tijd! Vind het wel lastig om mijn energie te verdelen.

Het is even wennen, volgende week zal het al wel beter gaan!

Geniet lekker van je weekend.

Liefs Daan

Heel herkenbaar! Ben blij dat ik voorlopig maar drie dagen hoef te werken. Ik vind het nu al druk genoeg met werken, huishouden etc. Ben altijd weer blij als het woe avond is en ik weer een paar dagen met mijn meisje kan doorbrengen!

Hier NOG geen ervaring, want ik heb nog 1 dag verlof...
Vanaf zondag mag ik weer aan de slag...
Maar ik vraag mij af of ik het dan drukker heb of juist rustiger :).
Drie kids en school, sportclubs, huishouden en mijn studie is evengoed al druk hahaha.
Misschien ga ik juist energie opdoen als ik weer werk!

Ik denk wel dat de eerste week het zwaarste zal zijn...weer wennen aan alles.

Succes volgende week en heel fijn weekend.

Liefs Brigitte

Kan me heel goed voorstellen dat je kapot bent. Ik vond het met de eerste echt een overlevingsslag die eerste paar weken werken. Helaas is mijn werkgeefster failliet gegaan tijdens mijn verlof, dus totdat ik ander werk vind, zit ik nog thuis. Eerlijk gezegd, ben ik stiekem wel jaloers op jullie. Heerlijk weer wat voor jezelf. Lekker werken, even geen mama van... Er komt vanzelf een lekker ritme in je leven met werk en kids, en je kan je er nu elke keer weer op verheugen om naar huis te gaan! Dat is ook heerlijk!

Elke week ging het na de 1e week een stukje beter. Ik had de mazzel dat ik na 2 weken werken de krokusvakantie had waarin ik een weekje weer kon opladen.
Sara is in die week 2 middagen na het kdv geweest. Vond ik wel erg moeilijk, ik thuis zij daar. Maar uiteindelijk heeft het mij heel goed gedaan om na 2 weken werken (4 dagen in de week) weer even lekker bij te kunnen slapen!
Maar uiteindelijk levert het een vaster ritme op en dat is ook wel heel prettig.

Ik ben al vier weken aan het werk. Gelukkig de eerste twee weken ieder 2 dagen. Het is inderdaad vermoeiend hoor. Het heftigste vind ik de laatste voeding na 23 uur .. dus ongeveer 00.00 uur klaar en dan om 6 uur weer op. Nachtjes van 6 uur zijn niet geschikt voor mij.. Ik ben benieuwd hoe de dames dat doen die nog nachtvoedingen hebben.
Ik moet ;s morgen Jinte ook wakker maken op vrije dagen slaapt ze zo tot 8 uur dus kan ik weer wat bijkomen.

Terug
Bovenaan