werkgever geinformeerd....

Hoi allemaal

Belangrijke dag vandaag....

Intake bij VK vanochtend - ging redelijk ook was het een invalkracht die ik niet meer zou zien. (10 ½ week)

Had al besloten om ook vandaag mijn baas te informeren, dus ook gedaan. Ik werk 5 ½ jaar  op de kantoor en mijn baas begon 1 ½ jaar geleden en wij zijn vaak oneens over de gang van zaken - maar hij is de baas... Gelukkig kreeg ik een grote glimlach van hem, werd gefeliciteerd en hij begon gelijk te praten over het inhuren van een invaller voor mij. Daarna heb ik de collegas in mijn afdeling verzameld en het aan hun verteld met hele leuke reacties als respons. Iedereen zijn erg blij voor mij en ik kan op hun steun rekenen als het nodig wordt!!!! Ik zal ook binnenkort de rest van ons bedrijf inlichten maar het heeft nu geen haast.

Success voor jullie die het nog moeten doen....

Groetjes
Charlotte

Leuk hè, al die positieve reacties. Ik was er van 1 kant ook een beetje bang voor afgelopen woensdag. Omdat we toch met onderbezetting zitten. Maar iedereen vindt het helemaal geweldig voor ons. Dus dat is dan wel weer erg fijn.

Groetjes,
Leeuwtje

Ik ga het morgen vertellen op mijn werk. Mijn baas weet het al, daar kan ik gewoon echt geen geheimen voor hebben. Maar de rest nog niet. Het zal wel heel wat teweeg brengen, zeker ook omdat ik halverwege de zomervak weg ga en er dan al iemand met verlof is, hihi, ben zoooo benieuwd naar de reacties.

Terug
Bovenaan