******* werkgever !!!!! Grrrrrrrrrr

nou nou wat een gezeur weer op t werk. Nou ja gezeur gewoon zo goed als geen reactie op mijn verhaal. Alleen dat ze het raar vond dat ik zelf een afspraak had gemaakt bij de bedr. arts en ziet t wel ff met de planningen nou ja zeg.... Dus ik ook nog met mijn goeie gedrag aangeboden om op maandag wel heel de dag te proberen zodat ze zelf geen 6 dagen hoeft te werken maar ook daar geen reactie op, alleen maar, ik zie wel, ik ga nie smeken om een vrije dag zegt ze dan... echt,bah bah... en ze had nog ff gebeld met het hoofdkantoor en afgesproken dat het volgende week pas in ging, hallo?? ik bepaal dat hoor! Dus ik ben ook gewoon om half 5 gegaan, echt wat een aparte is het ook....

pff zo ff stoom afgeblazen....

liefs kim

Laat je niet gek maken he! Het is jouw lijf, jouw baby en jullie gezondheid...Als jij minder gaat werken ivm de zwangerschap heeft ze daar helemaal niks over te zeggen.
Niet te druk maken he! waarschijnlijk had ze haar dag niet en anders heeft zij een probleem, niet jij!

Sterkte ermee
gr Andrea

jeetje wat moet je daar nou mee he ;)
gewoon voor jezelf kiezen ik werk sinds deze week ook halve dagen omdat het gewoon niet meer ging gelukkig deed mijn baas heel relax...........al weer ik niet of mijn contract verlengt word moet ik nog steeds horen .

maar kim echt voor jezelf kiezen en dan maar een boze baas maar jij en je kind zijn het belangrijkste !!

Ben het met de andere dames eens. Kies voor jezelf en je kind. Jullie samen is erg belangrijk. Je hebt zelf ook gelijk rare baas. Succes nog deze week en hoop voor je dat het allemaal goed komt.

Liefs Jojanneke

Bedankt voor jullie reacties... Vandaag was ik vrij en we zijn in ondertrouw gegaan...! de ringen opgehaald... Prachtig! Morgen zie ik wel, ben benieuwd naar mijn uren... Ik laat.t nog wel weten!

Xx liefs kim

wat een nare situatie zeg het lijkt wel of werkgevers steeds vakker onmenselijk worden .
maar ben het helemaal met de rest eens laat lekker gaan .
en ga lekker aan je kleine en je zelf denken .
je lichaam geeft het niet voor niets aan .

ben wel benieuwd naar je uren .
liefs evelien

hey hey,

nou ik heb voor de komende 4 weken mn rooster. Ik ga op maandag nog de hele dag werken (uurtje minder dan normaal) en verder 5 uurtje per dag, meestal dus van 9-3 normaal werkte ik 4 dagen en had ik een dag om op te laden en die mis ik nu maar ik ga t eerst maar eens proberen... en anders hebben ze pech... worden het 4 dagen van 5 uur...

liefs kim

Terug
Bovenaan