<p>Ik lees veel over werkgevers maar vooral bij tijdelijke contracten en in winkels.</p><p>Ik werk zelf in de verpleging. Zware zorg dus. Waar ook nog veel agressie bij komt kijken. Toen ik zei dat ik zwanger was meteen uit de nachten gehaald en van de agressie af. Werkgever leek erg begripvol maar eigenlijk had hij geen keus.</p><p>Nu in week 18 worden dingen te zwaar, maar het is te doen. Tot je met onderbezetting staat. Aangegeven dat ik niet kan en ik hier enorm veel last van krijg lichamelijk. Werkgever vind dit onzin, dat ik te snel klaag en het prima te doen is. Alsof hij ooit op de vloer heeft gestaan. Dus ik moest huilen(hormonen) door zijn gemene reactie gezien ik mijn hele zwangerschap nog niks heb gevraagt of gezegd. Zegt die dat ik wel heel snel huil en blij moet zijn dat mensen er uberhoubt rekening mee houden. Pff..in die 8jaar dat ik daar werk, nooit ziek en al helemaal nooit gehuild. </p><p>Nu heb ik een nieuwe baan, met promotie waar ik over 2weken begin. (Ja zwanger kun je ook solliciteren, promotie maken) en ik denk dat hij daarom nu zo gemeen is. Maar het maakt me zo boos. </p><p>Iemand hier ervaring mee? </p>