Werkgevers BAH

Hi allemaal.
Dit moet ik ff kwijt.

Ik heb vanmorgen mijn werkgever verteld dat ik zwanger ben. (ben pas 7 weken maar door omstandigheden kon het nieuws niet langer uitstellen)

Normaal is het echt een super werkgever maar hij reageerde wel heel erg cool.

Niet eerst gefeliciteerd ofzo maar nee... het 'verwijt' dat ik hem daar helemaal over helemaal 'in the blind' had gelaten.

Hij heeft niet gevraagd hoe ver ik ben of wanneer ik uitgerekend ben maar alleen ofdat het wel gepland was en hoe ik het nu verder zie met mijn werk.

We hebben (dacht ik) echt een hele goed relatie. En eigenlijk zie ik hem ook niet echt als een "baas". Deze reactie heeft me dan ook echt teleur gesteld.

Ik had best wel verwacht dat hij er van zou schrikken. Maar ik heb nooit gezegd nooit kinderen te willen. Ze maken er zelfs altijd geintjes over hier.

Zijn er meer meiden met deze ervaring.
Ik voel me er nu echt ff kut door.

Ik laat dit natuurlijk niet het goede nieuws overschaduwen maar het is echt ff slikken...

Groetjes Bieb
 
lieve schat troost je ik vertelde mijn werkgever toen dat ik zwanger was !!gewoon in mn enthousiastme maar echt geloof t ik kon gelijk die week erna gaan he hoe krom kan je zijn ...maar mijn advies laat je niet gekmaken en geniet met volle teugen van je zwangerschap wandt dit is echt zo mooi. en daar kan echt geen werkgever aan tippen succes en er zijn meer banen dan je maar kunt bedenken. ik heb nu ook een andere baan en kan t zelfs combineren met mn kindje van 4 en de volgende is onderweg he de groetjes
 
beetje rare reactie...had je hem soms moeten vertellen dat je mogelijk bevrucht was op het moment dat je het wist??? je bent overigens niet eens verplicht ook maar iets te vertellen voor 12 weken.Ik zou er toch nog eens met hem over praten als je zo'n goede band met hem hebt...
 
ja ja echt werkgevers. ik had het ook vroeg verteld ook iets van 6 a7 weken en had gevraagdt of hij zijn mond wou houden oke twee weken later wist de hele omgeving het, ik werkte me dood (horeca) ging door terwijl het eigenlijk niet kon maar wou ze niet laten stikken. en dan toch he wordt je zo op straat gezet nou echt stank voor dank zeg je dan. maar ik liet me niet kisten genoot elke dag van mijn zwangerschap en heb nu een zoon van 5,5, maand oud dat is je uiteindelijk wel meer waard dan zo'n idioote werkgever die je dumpt.
nou meid geniet van je zwangerschap echt doen ene laat ze verder lekker barsten.
 
Ook ik heb zo'n geweldige werkgever. De dag nadat ik verteld had dat ik zwanger was (16 wkn) heb ik op papier gezet hoe ik het wil doen met werken en zwangerschap/ouderschapsverlof. Ze gaan niet akkoord en ik hoef na mijn zwangerschapsverlof niet meer terug te komen. Wettelijk gezien mogen ze me niet ontslaan, maar ze gaan het op bedrijfseconomische redenen gooien en hopen dat ze me er zo uit kunnen werken. Nou, ze zien maar wat ze doen!

Het is toch triest dat het nog gebeurt!
 
Mijn baas dacht al wwel dat ik zwanger was, zat er ook al naar te vissen. Maar ik hield mijn mond, omdat een en ander niet helemaal vlekkeloos verliep in mijn zwangerschap. ik wilde eerst zekerheid. Toen hij het uiteindelijk hoorde verweet hij me allemaal "verhaaltjes"opgehangen te hebben. Terwijl ik altijd eerlijk ben geweest. Ik heb alleen zijn insinuaties genegeerd. Ik werk op een basisschool waar amper rekening wordt gehouden met parttimers, je hebt maar te zorgen dat je er bent, ook op dagen dat je eigenlijk niet werkt moet je voor van alles en nog wat komen opdraven. Misschien wordt het toch eens tijd voor een andere baan, aangezien ik ook bij deze zwangerschap weer aan de kant dreig geschoven te worden!
Iedereen met zo'n klote baas sterkte gewenst!
 
Meiden bedankt voor jullie reacties.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het nog zo'n inpact zou hebben.
Het is toch 2004??? Alles is toch volgens de wet geregeld??

Ik vind het echt bizar.

Is spreek mijn baas maandag pas weer. Vandaag ben ik gelukkig vrij.

Ik hoop dat hij het dan even op een rijtje gezet heeft en dat we goed kunnen praten.

Ik heb echt een leuke baan. Weet dat ik dat part time niet kan blijven doen maar er moeten zeker oplossingen te vinden zijn.

Ik wacht maandag wel af en ga er ondertussen maar niet te veel over dubben. Heeft toch geen nut.

Alle meiden die in het zelfde schuitje zitten. Succes!!

Groetjes Bieb.
 
wat een kut vent!

Echt een vent! denkt alleen aan zijn bedrijf NATUURLIJK ach ik zou dat gewoon zeggen zo van goh is dit de manier hoe jij je personeel behandeld, ik zou me meteen ziek melden uit kwaadheid rot op zeg:) laat je niet door zo een LUL rot voelen :)
 
Terug
Bovenaan