Werking cytotec

Hallo,
Gisteravond heb ik de eerste 4 tabletten cytotec ingebracht. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen redelijk wat bloedverlies (zoals een hevige menstruatie). Straks nogmaals 4 tabletten inbrengen. Wanneer verloren jullie echt klonters en de vruchtzak (voor zover je dat kon zien)?

Groetjes

Hey,

Wat vervelend dat je hier door heen gaat..ik heb toen 's middags 4 tabletten ingebracht en rond 2200 in de avond verloor ik het vruchtje. Bij mij was niet alles weg en moest ik het nog eens herhalen. Toen kwam er niks meer. De tabletten werken jammer genoeg niet altijd.

Hi, ik heb het helaas ook gehad ik was toen rond de 10 a 11 weken.
Ik heb toen 4 pillen ingebracht En binnen een half uur kreeg ik echte weeën. Ongeveer 6 uur later het vruchtje verloren ?
Dat was dec 2019. Daarna nog 2 miskramen gehad met 3+5 En nu goed zwanger 5+3!???

Sterkte lieverd.

Bij mij kwam het bij de 1ste dosis gelijk op gaan. 4 uur later heb ik het vruchtje opgevangen. Ik was 11 weken zwanger. Bij 11,5 er achter gekomen dat het bij 11 weken was overleden.
Heb voor de zekerheid de volgende dag de andere dosis ingebracht. 
Bij de controle zat nog iets maar na een menstruatie was alles weg daarna weer zwanger en nu een dochter van 1!
Succes in deze tijd!

Terug
Bovenaan