Werking tarwekiem

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik zit er over te denken om ook tarwekiemcapsules te gaan gebruiken. Ik hoor zoveel positieve reacties!

Maarre... mijn cyclus is normaal. 27/28 dagen. Is het dan wel verstandig om tarwekiemcapsules te gebruiken. ik heb begrepen dat het je cyclus verkort???

En ik lees hier en daar dat je er ook meer vruchtbaar van wordt...

Ik ben even benieuwd wat hier van klopt en of het verstandig is om ze te gaan gebruiken. Ik zit in ronde 3!

Heitje

Hoi Heitje,

Tarwekiemcapsules kun je gewoon gebruiken bij een 27/28 cycles, het bevordert alleen maar je vruchtbaarheid en je krijgt er ook een stukje meer energie van. je kunt ze krijgen bij een DA-drogist.

Ik heb de eerste maand geen capsules gebruikt, werd ook gewoon ongesteld. de tweede maand ben ik hiermee begonnen, 2 maak daags en patsboem ...zwanger!! (ik weet of dit toeval is...) probeer het gewoon, het kan geen kwaad..

liefs minou.

Inderdaad hoor je veel positieve reacties over de tarwekiemcapsules.
Maar of het echt werkt? Het is in ieder geval niet slecht voor je dus baat het niet schaad het niet, toch?
Ik ben er zelf ook mee begonnen maar merk geen verschil in cyclus of stoelgang, het schijnt wel goed te zijn voor je bloedsomloop en weerstand dus dat kan geen kwaad.
En wanneer je een goede weerstand hebt ben je vruchtbaarder....

Ze kosten weinig (€ 3,00 ong.) dus probeer het gewoon uit.

Groetjes Roos

Hi ,

Nou ik sluit me helemaal aan bij de twee dames, ik gebruik ze sinds gister ik heb ze bij de Kruitvat vandaan en inderdaad het bevordert de vrugtbaarheid ( als ik het moet geloven)  dus kan het niet kwaad,

Ik zit al in mnd 8 en op 10 apr mijn NOD vind het nu toch ook wel tijd worden dat er wat bij mij gebeurt.

En uhhuhh  weet je,
nee heb je ja kan je krijgen (als je begrijpt wat ik bedoel)

nou Succes ermee en hou ons op de hoogte   xx

Didi

Terug
Bovenaan