Werkjes, tekeningen

Jesse zit nu op de psz en neemt regelmatig prachtige werkjes mee naar huis, nu is mijn vraag wat zouden jullie daar mee doen?

Ik leg ze nu op de kast, maar dat wordt snel vol, ik wou een prikboord ophangen en daar de tekeningen en werkjes ophangen.
Hoe doe jullie dit

Gr Linda

Hoi,

Eva is een grote knutselaar. Je wil niet weten hoe veel tekeningen en knutsel dingen die maakt. Ik kan ook niet alles bewaren.
Hélé leuke dingen scan ik in. Die verwerk ik dan weer in haar foto album.

Tip: schrijf een datum op de leukste werkjes. Dan weet je later ook nog wanneer hij ze gemaakt heeft.

Groetjes, Karin

Hey Lin,

Je hebt ook van die magneetstrips die je op kan hangen en waar je ze tegenaan kan 'plakken'
Of een lijntje spannen in de keuken ofzo en daar de mooiste met een knijpertje aan hangen?
Ik weet dat mijn vriendin zo'n A4 archiefdoos (www.hema.nl) heeft waar ze alles per seizoen in bewaard, dan houd ze op ee gegeven moment opruiming en blijven alleen de alleralleraller mooiste werkjes bewaard voor later!

Succes! Grtz Sas

Hi,

Als onze kleine werkjes mee neemt van het kdv dan hangen ze hier een tijdje op de deur of in de keuken en dan gaan ze in een speciale map. Als hij oud genoeg is mag hij zelf bepalen wat hij nog wil houden.

gr. Tamara.

Terug
Bovenaan