werkt dit een zwangerschap niet juist tegen

A

Anoniem

Guest
ik vroeg mij wat af maar kan het op google niet vinden en ben dus erg nieuwsgierirg naar hoe jullie hier over denken.

ik vraag mij namelijk af of het wel goed is (bij het zwanger worden) om zelf klaar te komen tijdens de sex. aan de ene kant denk ik het wel omdat er dan wat geopend word, maar aan de andere kant denk ik, dan wil alles juist naar buiten..... en als het zaad binnenkomt, duw je het dan niet te snel weer naar buiten?

Nee, als je klaar komt trekt 't juist naar binnen. Wel welkom dus.. :)

Succes!

Liefs

Idd, als je klaarkomt wordt het als het ware naar binnen gezogen...lekker doen dus haha!

Liefs Joy

Het maakt niets uit, ik ken een hoop vrouwen die bij gemeenschap niet klaar komen (wel op andere manieren) en die hebben ook gewoon kinderen op de wereld gezet. Dus het maakt geen reet uit! Wel is het handig om na de sex nog 15 min te blijven liggen of gewoon te gaan slapen, dan kan je lichaam het werk doen hihihi.

Liefs Vic

Het maakt niets uit, ik ken een hoop vrouwen die bij gemeenschap niet klaar komen (wel op andere manieren) en die hebben ook gewoon kinderen op de wereld gezet. Dus het maakt geen reet uit! Wel is het handig om na de sex nog 15 min te blijven liggen of gewoon te gaan slapen, dan kan je lichaam het werk doen hihihi.

Liefs Vic

voor zover ik weet is het beter om na de lozing van je man pas klaar te komen dan kan het namelijk naar binnen gezogen worden. En het schiijnt dat het voor het sperma moeilijker word om te zwemmen als je op je partner zit. Ook heb ik gelezen dat doggy het weer gemakkelijker word voor de zaadcellen.
Maarja of het allemaal klopt durf ik je niet te zeggen heb het ook maar gelezen.

Hallo,

Wij hebben ons laten vertellen dat het juist goed is als een vrouw klaar komt. Ze raden ook aan dat het goed doet wanneer de man is klaar gekomen om daarna vrouw ook nog een keer te komen. door het samentrekken van je spieren pers je het als het ware nog is dieper naar binnen.

succes met het zwanger worden.

Liefs Chantie

ik zeg gewoon lekker de natuur z'n gang laten gaan haha en niet te veel erover nadenken, dat werkt juist averechts..groetjes

Terug
Bovenaan